Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Tasks:
Professional handling of customer inquiries from the German-speaking market in terms of solving problems related to the operation of a well-known purchasing platform (problems with account registration, login, payment methods, deliveries, warehousing, etc.).
Daily contact with business customers in German language
Handling inquiries via e-mail, incoming calls and chats,
Building a good corporate image by ensuring the highest quality of processes.
Requirements:
Very good knowledge of German (B2/C1) and English (B1/B2)
High personal culture
Goal orientation and ability to set priorities
Openness to shift work
Offer:
Employment based on employment contract
Attractive salary (7500 gross + bonus up to 800 PLN)
Welcome bonus of PLN 5,000 gross
Stationary work from the office in Katowice
Shift system: work from Monday to Sunday from 6 a.m. to 10 p.m. (4 working weekend days per month given as days off during the week) or during administrative hours
Flexible work schedule prepared one month in advance
Benefits: private medical care, sports card subsidy, access to language learning platform
Opportunity to gain professional experience in an international organization
The offer is for permanent work.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.