- Organizacja i prowadzenie sekretariatu budowy;
- Przyjmowanie rozmów telefonicznych, zarządzanie korespondencją;
- Tłumaczenia z jęz. polskiego na jęz. francuski oraz z jęz. francuskiego na jęz. polski;
- Uczestniczenie w naradach i spotkaniach oraz sporządzanie z nich sprawozdań;
- Przygotowanie zleceń, listów intencyjnych oraz innych dokumentów;
- Ścisła współpraca z siedzibą firmy.
- Biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
- Wysoka komunikatywność.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Agencji Start People.
- Możliwość rozwoju w firmie z branży budowlanej o ugruntowanej pozycji na rynku
details to be filled
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.