Zadania na stanowisku:
- Nadzór nad obiegiem dokumentów w spółce oraz ich dekretacja i archiwizacja
- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Wykonywanie prostych operacji księgowych i komunikacja z biurem księgowym
- Koordynacja kontaktów z kancelariami prawnymi i biurami rachunkowymi
- Organizacja spotkań i podróży służbowych członków zarządu
- Przygotowywanie pism, raportów i prezentacji w języku polskim
i angielskim
- Aktywny udział w spotkaniach biznesowych
- Inne bieżące prace wynikające z funkcjonowania firmy
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub prawnicze)
- minimum 2 -letniego doświadczenia na stanowisku asystentki zarządu
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- bardzo dobrej znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- zdolności organizacyjnych
- dokładności i skrupulatności
- komunikatywności, elokwencji i wysokiej kultury osobistej
- dodatkowym atutem będzie znajomość podstawowych zagadnień kadrowo-księgowych i ogólna znajomość prawa
Wybranym Kandydatom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach struktur międzynarodowej spółki
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania swoich kompetencji
Klient serwisu
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.