#

Asystentka Zarządu z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego

Klient serwisu

Wroclaw, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Zadania na stanowisku:

- Nadzór nad obiegiem dokumentów w spółce oraz ich dekretacja i archiwizacja

- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej

- Wykonywanie prostych operacji księgowych i komunikacja z biurem księgowym

- Koordynacja kontaktów z kancelariami prawnymi i biurami rachunkowymi

- Organizacja spotkań i podróży służbowych członków zarządu

- Przygotowywanie pism, raportów i prezentacji w języku polskim

i angielskim

- Aktywny udział w spotkaniach biznesowych

- Inne bieżące prace wynikające z funkcjonowania firmy

 

Wymagania

Od Kandydatów oczekujemy:

- wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub prawnicze)

- minimum 2 -letniego doświadczenia na stanowisku asystentki zarządu

- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego

- bardzo dobrej znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

- zdolności organizacyjnych

- dokładności i skrupulatności

- komunikatywności, elokwencji i wysokiej kultury osobistej

- dodatkowym atutem będzie znajomość podstawowych zagadnień kadrowo-księgowych i ogólna znajomość prawa

 

Wybranym Kandydatom oferujemy:

- stabilne zatrudnienie w ramach struktur międzynarodowej spółki

- atrakcyjne wynagrodzenie

- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania swoich kompetencji

 

 

Prezentacja firmy

Klient serwisu

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/09/2011
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi