Opis stanowiska pracy
Nowy dystrybutor sprzętu geodezyjnego i budowlanego poszukuje kandydatów do pracy w sklepie geodezyjnym 4GEO.
Do obowiązków na tym stanowisku należy:
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie stałych kontaktów z klientami firmy
- Prowadzenie doradztwa technicznego dla klientów
- Przeprowadzanie prezentacji i szkoleń sprzętu geodezyjnego (głównie tachimetry i systemy GNSS)
- Obsługa sklepu i sklepu Internetowego
- Współpaca z firmami kurierskimi i dostawcami
- Przygotowywanie ofert na produkty i rozwiązania standardowe
- Negocjowanie warunków ofertowych w zakresie technicznym i handlowym
Wymagania
- Wykształcenie wyższe geodezyjne
- Min. 2 letnie doświadczenie przy pracach geodezyjnych w terenie
- Prawo jazdy kat. B
- Biegła znajomość obsługi komputera i MS Office
- Samodzielność w organizacji pracy i podejmowaniu decyzji
- Chęci zdobywania doświadczenia
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania
- Komunikatywność
- Doświadczenie w sprzedaży nie jest konieczne, ale będzie dodatkowym atutem
- Znajomość j. angielskiego, będzie dodatkowym atutem
Mile widziana znajomość oprogramowania: C-GEO, WinKalk, Microstation, Autocad oraz sprzętu geodezyjnego Leica Geosystems, Trimble, Topcon i innych
Zapewniamy pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wraz pakietem szkoleń oraz wszystkimi niezbędnymi narzędziami pracy.
Praca w dni robocze od pn-pt w godzinach 9-17 w sklepie na ul. Modlińska 310/312 (Fort Piontek) w Warszawie.
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/04/2013
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Czas trwania umowy
- Najpierw okres próbny 3 miesiące, później umowa o pracę.
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Budownictwo / Praca na budowie