współudział w ustalaniu i nadzorowaniu realizacji planów sprzedaży dla podległych placówek
· sporządzanie zestawień sprzedaży oraz analiza wyników działalności poszczególnych sklepów
· organizacja oraz przygotowywanie nowych otwarć
· poszukiwanie nowych lokalizacji
· zarządzanie personelem placówek handlowych i prowadzenie szkoleń pracowniczych w sklepach
· realizacja założeń rewizyjnych firmy w podległych placówkach
· przeprowadzanie inwentaryzacji
· reprezentowanie firmy w kontaktach z różnymi instytucjami
· rozwiązywanie bieżących problemów pojawiających się w trakcie funkcjonowania sieci sklepów
preferowane wykształcenie wyższe
· praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia i zarządzania sklepami detalicznymi – warunek konieczny
· prawo jazdy kat. B – warunek konieczny
· mile widziane doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu szkoleń i motywowaniu pracowników
· znajomość technik sprzedaży
· zdolności analityczne, umiejętność oceny rentowności biznesu
· samodzielność i efektywność w działaniu
· nastawienie na realizację wyznaczonych celów
· dyspozycyjność, mobilność, zaangażowanie i efektywność w działaniu
DAYLI
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.