Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Księgowa/y

Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

Zakres obowiązków:

  • wsparcie Głównej księgowej/Głównego księgowego w realizacji bieżących zadań związanych z prowadzenie pełnej księgowości dla wybranych spółek w Grupie,
  • ewidencjonowanie i rozliczanie kont księgowych, prowadzenia rejestrów VAT.
  • księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • uczestniczenie w sporządzaniu deklaracji podatkowych, wyliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych, sprawozdań statystycznych GUS oraz sprawozdań NBP,
  • uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
  • bieżące monitorowanie zmian w przepisach, doradztwo w zakresie księgowości i podatków.

Wymagania:

  • min. 3 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości,
  • ugruntowana wiedza w zakresie rachunkowości, finansów oraz podatków,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w pracy na systemie SAP, będzie dodatkowym atutem,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela), 
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne,
  • wielozadaniowość, samodzielność, zaangażowanie, terminowość, proaktywność.

Korzyści:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie będącej liderem na rynku,
  • elastyczne godziny pracy,
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
  • benefity pozapłacowe (opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie, ZFŚS, dofinansowanie do karty Multisport).

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi