Dla naszego Klienta, firmy z kapitałem zagranicznym, dużego holdingu międzynarodowego,
poszukujemy kandydata na stanowisko:
sekretarka/asystentka
Nr ref.: 12298Praca tymczasowa
Lokalizacja: Poznań
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych (także od kontrahentów zagranicznych)
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawnej komunikacji wewnętrznej firmy
- współudział w koordynacji konferencji
- obsługa firmy kurierskiej (zamawianie i przyjmowanie zleceń)
- obsługa urządzeń biurowych
- współudział w budowaniu wizerunku firmy
- wykształcenie wyższe (mile widziane w trakcie studiów)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- mile widziane doświadczenie na podobnych stanowiskach (sekretariat, recepcja)
- wysoka kultura osobista i biznesowa
- łatwość nawiązywania kontaktów
- miła prezencja
- obsługa komputera (Office)
- pracę w firmie o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- możliwość stałej współpracy dorywczej na zastępstwo (kilka-kilkanaście dni w miesiącu)
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie