#

Specjalista ds. wsparcia technicznego sprzedaży

Conrad Electronic Polska

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:
1. wspieranie działu call center informacjami i poradami dla klientów sklepu internetowego Conrad Electronic.
2. wspieranie działu marketingu w doborze produktów do promocji z zakresu Multimedia - black goods, Biuro i komputery, Dom i ogród, Hobby, Narzędzia/Warsztat, Podzespoły elektroniczne, Energia, Samochód.
3. śledzenie nowinek technicznych, analizę rynku i konkurencji pod względem oferowanych produktów z kategorii Multimedia - black goods, Biuro i komputery, Dom i ogród, Hobby, Narzędzia/Warsztat, Podzespoły elektroniczne, Energia, Samochód.



Wymagania

1. Zainteresowanie rozwiązaniami technicznymi poprawiającymi jakość życia, nowymi technologiami, majsterkowaniem
2. Umiejętność analitycznego myślenia
3. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
4. Wysoka komunikatywność

Mile widziane:
1. znajomość języka niemieckiego

Prezentacja firmy

Największy w Europie wysyłkowy sprzedawca elektroniki, techniki i techno... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/05/2010
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi