Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy. W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów. Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach. Grafton to globalna firma rekrutacyjna, która wchodzi w skład Gi Group Holding, międzynarodowego ekosystemu oferującego usługi HR, zasięg działania obejmuje ponad 30 krajów. Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Warszawa, mazowieckie
Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy konsultingowej z siedzibą w Warszawie, poszukujemy HR and Employee Lifecycle Specialist with French, który chciałby zaangażować się w obsługę i tworzenie procedur z obszaru cyklu życia pracownika. Poszukujemy osoby samodzielnej, otwartej, kreatywnej, która doskonale odnajdzie się w dynamicznym i międzynarodowym środowisku. Zakres obowiązkó...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Sosnowiec, śląskie
Zakres zadań: analizowanie kluczowych danych na poziomie lokalnym oraz grupowym, aktywne uczestniczenie w procesach budżetowania, prognozowania oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, monitorowanie przepływów pieniężnych, analizowanie kapitału obrotowego, marż oraz nakładów inwestycyjnych w grupie spółek, cykliczne przygotowywanie raportów oraz analiz - obszar finansowy, handlowy i operacyjn...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Gliwice, śląskie
Zakres zadań: odpowiedzialność za procesy księgowe i podatkowe jednostki, dekretowanie dokumentów, wyciągów bankowych, czynności związane z zamknięciami okresów rozliczeniowych, sprawozdawczość finansowa, tworzenie rachunku zysków i strat oraz zarządzanie przepływami pieniężnymi, koordynowanie obszaru podatkowego, audytu oraz procesów kontroli wewnętrznej, przygotowywanie raportów oraz anal...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Zawiercie, śląskie
Zakres obowiązków: wspieranie Managera produktu w realizacji bieżących zadań, analizowanie rynku urządzeń okulistycznych pod katem oferowanych produktów, uczestniczenie w procesie tworzenia wytycznych do rozwoju sprzętu oraz oprogramowania, utrzymywanie kontaktu z klientami oraz dystrybutorami w zakresie obsługi produktowej i wiedzy merytorycznej, prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Warszawa, mazowieckie
Responsibilities: Answering customer requests or inquiries in Bulgarian Resolving application-realted issues Providing customers with solutions via chat, e-mails or social media (85%) or phone (15%) Requirements: Very good knowledge of Bulgarian (min. C1) and English (min. B2) Availabilty for work shift Benefits: Civil contract Private medical care, Multisport card Employee referral pro...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Zawiercie, śląskie
Zakres zadań: utrzymywanie relacji z klientami oraz dystrybutorami, kontakt z klientami w zakresie obsługi produktowej oraz wiedzy merytorycznej, reprezentowanie firmy na kongresach i targach zagranicznych, wykonywanie instalacji oraz prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych, analizowanie rynku oraz panujących trendów w branży urządzeń okulistycznych, współtworzenie dokumentacji produkto...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Żory, śląskie
Zakres zadań: kompleksowa obsługa klienta B2B (rynek krajowy i zagraniczny), pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych oraz utrzymywanie długofalowych relacji, doradztwo techniczne i wsparcie posprzedażowe, monitorowanie rynku, przygotowywanie raportów i analiz, zarządzanie danymi w systemach, współpraca z pozostałymi działami w ramach struktury organizacyjnej (lokalnie oraz globalnie). Wymag...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Poznań, wielkopolskie
Twoje zadania: przetwarzanie, wprowadzanie i księgowanie dokumentów i wyciągów bankowych samodzielne i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych (np. VAT, CIT, podatek dochodowy) przygotowywanie sprawozdań do GUS, US prowadzenie działań zgodnych z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowości przygotowywanie zestawień i analiz pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych wsparcie...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Poznań, wielkopolskie
Twoje zadania: wsparcie zespołu w procesach GL (np. uzgodnienia bilansów, księgowanie ŚT, zamknięcia miesiąca, przygotowywanie raportów, wsparcie audytów) księgowanie i kontrola poprawności zapisów GL wsparcie w analizie KPI, procesach usprawniających i projektach wewnętrznych współpraca z zespołem i Team Leaderem Czego oczekujemy: min. 6- miesięczne doświadczenie w obszarze księgowym ( np....
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Poznań, wielkopolskie
Twoje zadania: koordynowanie pracą biura zarządu, kierowanie pracą sekretariatu codzienne wsparcie członków zarządu ( np. zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych, współpraca z centralą organizacji) przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji biznesowych, tłumaczeń, dokumentów, udział w spotkaniach biznesowych zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie i zapew...
Ostatnia aktualizacja wczoraj