#

Asystent/ka Biura Zarządu

Trenkwalder

Złotoryja, dolnośląskie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent/ka Biura Zarządu

Miejsce pracy: Złotoryja
Co oferujemy
  • motywujące i atrakcyjne warunki wynagradzania,
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bezpośrednio z firmą naszego Klienta,
  • możliwość rozwoju przez system szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • pracę w miłej atmosferze,
  • duży komfort i samodzielne stanowisko pracy.

Twoje zadania
  • wsparcie Prezesa Zarządu, zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych,
  • prowadzenie bieżącej analizy i monitoring wydarzeń oraz trendów w branży, a także przygotowywanie raportów oraz prezentacji dla Prezesa Zarządu,
  • kompleksowa obsługa Biura Zarządu (kalendarz spotkań, obsługa telefoniczna, obsługa maila),
  • organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych,
  • przyjmowanie gości zewnętrznych oraz dbanie o ich komfort podczas wizyty,
  • sporządzanie korespondencji dla Zarządu oraz sporządzanie protokołów z posiedzeń, uchwał, zarządzeń lub notatek ze spotkań w zależności od potrzeb,
  • organizacja podróży służbowych Zarządu oraz ich rozliczanie,
  • zarządzanie obiegiem dokumentacji organizacyjnej (faktury, umowy, kontrakty, dokumenty prawne, archiwum),
  • nadzór i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Spółki oraz wysyłanie i przyjmowanie paczek kurierskich,
  • dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz o porządek i estetykę sekretariatu oraz sal konferencyjnych,
  • współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.

Twoje kwalifikacje
  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub w podobnym zakresie czynności,
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Teams),
  • umiejętność sporządzania dokumentów, prezentacji, protokołów oraz raportów,
  • bardzo dobra organizacja pracy (realizacja i koordynacja wielu wątków),
  • wykształcenie wyższe – administracja lub prawo będzie dużym atutem,
  • wysoka kultura osobista oraz umiejętności organizacyjne, wysoki poziom dyskrecji i zaufania,
  • pozytywne nastawienie do współpracowników i wykonywanych obowiązków,
  • gotowość na stabilną, stacjonarną pracę, którą się lubi.

Numer referencyjny
a0tbI000008ezo9QAA
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi