Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka Biura Zarządu
Miejsce pracy: ZłotoryjaCo oferujemy
Twoje zadania
Twoje kwalifikacje
Numer referencyjny
a0tbI000008ezo9QAA
- motywujące i atrakcyjne warunki wynagradzania,
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bezpośrednio z firmą naszego Klienta,
- możliwość rozwoju przez system szkoleń podnoszących kwalifikacje,
- niezbędne narzędzia pracy,
- dodatkowe świadczenia socjalne
- pracę w miłej atmosferze,
- duży komfort i samodzielne stanowisko pracy.
Twoje zadania
- wsparcie Prezesa Zarządu, zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych,
- prowadzenie bieżącej analizy i monitoring wydarzeń oraz trendów w branży, a także przygotowywanie raportów oraz prezentacji dla Prezesa Zarządu,
- kompleksowa obsługa Biura Zarządu (kalendarz spotkań, obsługa telefoniczna, obsługa maila),
- organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych,
- przyjmowanie gości zewnętrznych oraz dbanie o ich komfort podczas wizyty,
- sporządzanie korespondencji dla Zarządu oraz sporządzanie protokołów z posiedzeń, uchwał, zarządzeń lub notatek ze spotkań w zależności od potrzeb,
- organizacja podróży służbowych Zarządu oraz ich rozliczanie,
- zarządzanie obiegiem dokumentacji organizacyjnej (faktury, umowy, kontrakty, dokumenty prawne, archiwum),
- nadzór i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Spółki oraz wysyłanie i przyjmowanie paczek kurierskich,
- dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz o porządek i estetykę sekretariatu oraz sal konferencyjnych,
- współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
Twoje kwalifikacje
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub w podobnym zakresie czynności,
- komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Teams),
- umiejętność sporządzania dokumentów, prezentacji, protokołów oraz raportów,
- bardzo dobra organizacja pracy (realizacja i koordynacja wielu wątków),
- wykształcenie wyższe – administracja lub prawo będzie dużym atutem,
- wysoka kultura osobista oraz umiejętności organizacyjne, wysoki poziom dyskrecji i zaufania,
- pozytywne nastawienie do współpracowników i wykonywanych obowiązków,
- gotowość na stabilną, stacjonarną pracę, którą się lubi.
Numer referencyjny
a0tbI000008ezo9QAA
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.