#

Customer service agent with Romanian language

Unique People Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Responsibilities:

  • answering calls and handling emails in Romanian,
  • informing customers about available products,
  • informing customers about current promotional campaigns,
  • handling complaints and returns,
  • product advisory.

Requirements:

  • proficiency in Romanian at level C1 or higher,
  • high personal culture and a friendly attitude towards customers,
  • availability during helpline working hours (Mon-Fri 9.00 - 17.00),
  • knowledge of basic computer programs.

We offer:

  • guaranteed hourly rate,
  • the possibility of hybrid work after the onboarding period,
  • professional training package that will prepare you for independent work,
  • open development and advancement path within the structure,
  • support from an experienced team,
  • additional benefits: Multisport card, private medical insurance, group insurance,
  • a friendly atmosphere.

 

Don't wait! Apply and start your adventure with the largest Call Center in Poland right now!


Prezentacja firmy

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/11/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi