Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/1676
Obowiązki:
- Analiza zapytań ofertowych w ramach postępowań publicznych opartych o zasadę konkurencyjności i PZP
- Kompleksowe opracowywanie ofert przetargowych
- Analiza dokumentacji przetargowej
- Składanie wyjaśnień dotyczących niezgodności w postepowaniach przetargowych
- Sporządzanie pism i dokumentacji wymaganych w postępowaniu przetargowym
- Udział w przygotowaniu środków ochrony prawnej do KIO
- Badanie ofert konkurencji
- Ścisła współpraca z radcą prawnym i jednostkami OHP
- Przygotowanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
- Sprawozdawczość
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe. - doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata- udokumentowany staż pracy co najmniej 6 lat. - umiejętność efektywnego działania i organizowanie pracy własnej i zdolność do ustalania priorytetów- umiejętność pracy w zespole - zaangażowanie, dokładność i skrupulatność - sumienność, terminowość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań - wysoka kultura osobista i przestrzeganie obowiązujących procedur - chęć do doskonalenia, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji - znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o finansach publicznych - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych- brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Benefity:- stabilna praca w ramach umowy o pracę w instytucji podległej Ministerstwu Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, dodatek za wysługę lat, nagrody jubileuszowe i świadczenia socjalne- możliwość rozwoju zawodowego.
Miejsce pracy: Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 6
Wymagane dokumenty: cv należy wysłać na adres: komenda@kujawsko-pomorska.ohp.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat