W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Administration Specialist with Czech
Miejsce pracy: WarszawaHR Administration Specialist with Czech
We are looking for an HR Administration Specialist to join our Client's HR team and provide vital support to employees and managers. This role focuses on operational and administrative HR activities, ensuring compliance, maintaining accurate documentation, and supporting HR-related projects
Main duties will include:
- Act as a trusted contact for employees and managers, providing guidance on HR matters.
- Prepare HR documents (e.g., employment contracts, job changes, certifications).
- Update and maintain HR systems, databases, and personnel records.
- Assist payroll with employee data and create reports as needed.
- Ensure compliance with company policies and legal requirements.
- Participate in HR projects such as audits, policy updates, and employee events.
- Support onboarding, orientation, and employee communications.
Requirements:
- Proficient knowledge of Czech, English, and Polish languages.
- Completed degree or qualifications in a people-related field. We also welcome recent graduates of HR-related programs.
- Initial experience in HR operations with a focus on confidentiality and compliance is preferred.
- Strong communication, organizational, and interpersonal skills.
- High attention to detail and the ability to work independently.
- Proficiency in MS Office Suite, especially Outlook, Excel, and PowerPoint. Familiarity with HRIS systems would be an asset.
This role offers:
- The opportunity to contribute to a dynamic HR environment, working closely with the team to deliver exceptional HR services.
- Employment based on a full-time employment contract.
- Private medical care fully funded by the employer.
- Co-financed sports card.
- An opportunity for professional growth in an international environment within a rapidly growing company.
Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329