Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie

Lubelski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor ochrony zabytków Wydział Rejestru Zabytków i Dokumentacji Zabytków

20-113 Lublin ul.Archidiakońska 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach dotyczących zabytków nieruchomych wpisanych do rejestru oraz zabytków figurujących w Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków
  • prowadzi czynności administracyjne związane z włączaniem zabytków nieruchomych do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków i ich wyłączaniem z tej ewidencji
  • opiniuje gminne ewidencje zabytków
  • opiniuje gminne i powiatowe programy opieki nad zabytkami
  • wydaje zaświadczenia w zakresie obowiązujących form ochrony konserwatorskiej
  • udziela informacji i prowadzi korespondencję w zakresie dotyczącym zabytków, form ich ochrony oraz stanu prawno-własnościowego
  • gromadzi materiał dowodowy na potrzeby prowadzonych przez urząd postępowań administracyjnych oraz pozyskuje informacje o zabytkach poprzez: wykonywanie rozpoznań wartości zabytków w oparciu o oględziny terenowe i kwerendy archiwalne, zamawianie materiałów geodezyjnych
  • opracowuje i prowadzi dane statystyczne dotyczące zabytków nieruchomych
  • samodzielnie opracowuje projekty urzędowej korespondencji w ww. zakresie
  • wykonuje inne czynności administracyjne dotyczące dokumentowania zabytków (dokumentacja fotograficzna, opisowa)


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa,


obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,


praca związana z bezspośrednią obsługą klienta,


presja czasu uwarunkowana przepisami dotyczącymi terminowości załatwianych spraw,


wyjazdy w teren,


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe historia sztuki, konserwatorstwo, zabytkoznawstwo, ochrona dóbr kultury

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość zasad ewidencjonowania zabytków (instrukcji opracowywania kart ewidencyjnych i ich wzorów)
  • umiejętność stosowania ww. przepisów prawa w praktyce,
  • umiejętność działania oraz wykorzystywania swojej wiedzy w sytuacjach stresowych
  • zdolności analityczne, dokładność i systematyczność i terminowość
  • umiejętność i łatwość precyzyjnego i poprawnego formułowania myśli w języku polskim w mowie i piśmie /redagowanie tekstów/
  • umiejętność szybkiego przyswajania informacji tekstowych i zapamiętywania faktów (niezbędna w pracy terenowej)
  • umiejętność przetwarzania informacji werbalnych
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy i zarządzania czasem
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
  • umiejętność obsługi komputera, obsługa programu Microsoft Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie
    20-113 Lublin
    ul. Archidiakońska 4

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/11/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi