Opis stanowiska pracy
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi klienta w sprawach paszportowych w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców - Terenowy Punkt Paszportowy w Stargardzie 70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Obsługuje klienta w sprawach paszportowych.
- Weryfikuje dane zawarte we wniosku z dokumentami tożsamości osoby składającej wniosek i rejestruje wniosek oraz dane biometryczne osoby w Rejestrze Dokumentów Paszportowych
- Przyjmuje oświadczenia rodziców o wyrażeniu zgody na wydanie paszportu małoletnim, potwierdza własnoręczność podpisu rodzica oraz rejestruje zgody na wydanie paszportu w Rejestrze Dokumentów Paszportowych
- Wydaje zrealizowane paszporty.
- Przyjmuje oświadczenia o utracie dokumentów.
- Rejestruje zdarzenia i aktualizuje Rejestr Dokumentów Paszportowych
- Przyjmuje wnioski o wpis zaproszenia do ewidencji zaproszeń
- Archiwizuje i przekazuje akta prowadzonych spraw zakończonych do archiwum zakładowego.
Warunki pracy
- praca o charakterze administracyjno-biurowym, 0,5 etatu,
- praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy
- możliwa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- stanowisko pracy znajduje się na paterze budynku Starostwa Powiatowego w Stargardzie dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych: wjazd do budynku na poziomie „0” – bez barier architektonicznych, zapewniony dostęp do urządzeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- praca wymagająca sprawności fizycznej związanej z koniecznością wielokrotnego przemieszczania się w celu wydania klientom dokumentów paszportowych oraz przejmowania poczty paszportowej dostarczanej do punktu paszportowego.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach, wzory oświadczeń znajdują się na stronach internetowych ZUW w zakładce: ,,o urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej”
– oświadczenia dla kandydatów.
Wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty: CV, list motywacyjny, zaświadczenia, oświadczenia muszą być podpisane przez kandydatki/kandydatów. W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu
Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci między innymi wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy lub wymaganego przeszkolenia, czy specjalizacji nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.
3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem.
Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pokój 279
w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym
5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna
Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia.
Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW w zakładce: „o urzędzie”/,,pracuj z nami”/,,wyniki naborów na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej”. Kandydat w celu sprawdzenia wyniku naboru powinien wpisać numer ogłoszenia.
Informacje w sprawie Procedury Sygnalistów w Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie znajdują się na stronie:
Zgłoszenia naruszenia prawa – SYGNALISTA w ZUW – na portalu eGOV.pl www.gov.pl/web/uw-zachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedury-sygnalistow
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obsłudze klienta w administracji publicznej albo obszarze stosowania prawa w praktyce lub w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość ustaw: kpa, o dokumentach paszportowych, o ochronie danych osobowych, o słuzbie cywilnej
- odporność na stres
- komunikatywność
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - spostrzegawczość
- systematyczność,
- dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- otwartość na ustawiczne doskonalenie zawodowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2024-12-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
w formie papierowej:
1) osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Kancelaria Urzędu
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
(od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub
2) pocztą, na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Biuro Organizacji i Kadr
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
3) w formie elektronicznej:
za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl
z dopiskiem: "oferta zatrudnienia nr 146039"