Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2307


Obowiązki:

Zarządzanie i kierowanie podległym personelem hotelowym. Kontrola prawidłowości rozliczeń z gośćmi i usługodawcami zewnętrznymi. Ewidencja kosztów i dbanie o właściwy obieg dokumentów. Współtworzenie oferty hotelu oraz publikowanie ofert specjalnych. Opracowywanie i wdrażanie strategii zwiększania obrotów i pozyskiwania nowych klientów. Wyszukiwanie nowych rynków i kanałów sprzedaży. Przedstawianie koncepcji rozwoju hotelu. Dbanie o najwyższą jakość usług i profesjonalne reprezentowanie hotelu. Raportowanie działań.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B
  • umiejętność efektywnego zarządzania zespołem i organizowania pracy
  • umiejętności organizacyjne
  • znajomość funkcjonowania portali sprzedażowych i systemów rezerwacyjnych
  • umiejętność planowania, budżetowania i analizowania wyników sprzedaży
  • wysoka kultura osobista
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), gastronomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania: doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej i gastronomicznej.


Miejsce pracy: 25-402 Cedzyna, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Marketing / PR / Social Media

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi