Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2280


Obowiązki:


1) Przygotowywanie postępowań o zamówienia publiczne w zakresie realizowanych inwestycji:
przygotowywanie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy
i usługi,
szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy
i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,
przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców
w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,
udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych.
2) Przeprowadzanie postępowań mających na celu wyłonienie wykonawcy robót, dostaw lub usług, do których nie stosuje się przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, w zakresie powierzonych zadań.
3) Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Wydział Rozwoju Gospodarczego zgodnie
z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:
pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,
nadzór i współpraca z projektantami, inspektorami i wykonawcami inwestycji budowlanych,
kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,
organizowanie i czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,
czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,
sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,
przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,
informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych.
4) Administrowanie sprawami w zakresie utrzymania, rozbudowy i modernizacji sieci dróg, oraz infrastruktury technicznej w pasach drogowych.
5) Nadzorowanie i współpraca przy wykonywanych pracach drogowych przez zarządcę dróg powiatowych.
6) Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania przystanków komunikacji publicznej na terenie miasta.
7) Administrowanie sprawami dotyczącymi oświetlenia ulic i placów w mieście.
8) Udział w przygotowywaniu projektów strategii i wieloletnich planów inwestycyjnych miasta.
9) Przygotowanie wniosków o dofinansowanie na realizację inwestycji drogowych i obiektów użyteczności publicznej.
10) Przygotowywanie sprawozdań ze zrealizowanych inwestycji.
11) Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Wydziału Rozwoju Gospodarczego.
12) W zakresie planowania budżetu Wydziału Rozwoju Gospodarczego:
szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta lub innych materiałów planistycznych
i sprawozdawczych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie branżowe, budowlane

Zawód:

  • Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo, drogownictwo, architektura

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1) dobra znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,2) znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa powszechnie obowiązującego,3) znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,4) znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,5) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego,6) znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,7) znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,8) znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane,9) znajomość ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,10) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,11) znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,12) mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub z ograniczeniami lub uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub z ograniczeniami,13) mile widziany staż pracy: w budownictwie ogólnym, w budownictwie drogowym, w administracji publicznej, 14) znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych,15) umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny,16) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,17) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność.


Miejsce pracy: Lubelska 16, 22-170 Rejowiec Fabryczny, powiat: chełmski, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny;2) życiorys (CV);3) kwestionariusz osobowy;4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;5) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach;6) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy;7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;8) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).Dodatkowo kandydaci składają:Podpisanie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury konkursowej raz przysługującym prawie dostępu do treści danych, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne. Podstawa prawna:pkt 32, pkt 42, pkt 43, preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.1 z dnia 04.05.2016 r.Informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Rejowiec Fabryczny dane osobowe kandydatów przetwarzane będą w celu. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi