Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2090


Obowiązki:

prowadzenie sekretariatu; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, jej rejestracji w dzienniku; przyjmowanie pism, dokumentów, faktur i przekazywanie ich odpowiednim pracownikom; zamawianie materiałów biurowych; obsługa interesantów, przyjmowanie gości, planowanie spotkań, protokołowanie obrad walnego zgromadzenia, posiedzeń zarządu; obsługa spraw związanych z członkami Spółdzielni Pracy.
Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 7.00- 15.00



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; wykształcenie minimum średnie; praca w zespole, wysoka kultura osobista, znajomość pakietu MS Office, obsługa poczty mailowej, planowanie i organizacja pracy.


Miejsce pracy: Bałtycka 16, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi