#

SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM

Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1246


Obowiązki:

- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji i dokumentacji zgodnie z przepisami prawa, a także zarządzeniami klasyfikacją obowiązującą w ZSEiT;
- Administrowanie, znakowanie, zabezpieczanie majątku ruchomego i nieruchomego;
- Obsługa urządzeń poligraficznych na potrzeby szkoły;
- Wspólnie z innymi pracownikami opracowywanie budżetu i planu wydatków;
- Planowanie czasu pracy woźnych karty ewidencji czasu pracy;
- Dokonywanie zakupów na potrzeby szkoły i rozliczanie zgodnie z PZP i wewnętrznymi regulacjami;
- Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą środków transportowych ZSEiT;
- Ewidencja zakupionych środków BHP.
Godziny pracy: 7-15



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • **Obsługa komputera

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1) wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 2-letni staż na podobny stanowisku;2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości budżetowej;3) dobra znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Office Word, Excel oraz urządzeń biurowych;4) znajomość internetowych systemów zarządzania Mdok oraz KSAT2000i;5) umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze;6) znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów: księgowo-oświatowych, o finansach publicznych, rachunkowości budżetowej i VAT oraz umiejętność prawidłowego ich stosowania.


Miejsce pracy: Bałtycka 37A, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Prosimy o składanie ofert pracy dopiero po zapoznaniu się z dokumentem ogłoszenia konkursu zamieszczonego na stronie http://zseitolsztyn.biposwiata.pl/wiadomosci/2/lista/komunikatyWYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA1) list motywacyjny;2) Curriculum Vitae życiorys zawodowy (z dopiskiem RODO o wyrażeniu zgodyna przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji);3) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do oferty naboru);4) dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności, świadectwa pracy5) ukończone kursy i szkolenia;6) wypełnione oświadczenia o niekaralności (załącznik nr 2 do oferty naboru);7) podpisana informacja o ochronie danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych na potrzeby postępowania związanego z procesem rekrutacji (załącznik nr 3 do oferty naboru).KAŻDY ZE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW MUSI BYĆ OPATRZONYWŁASNORĘCZNYM PODPISEM

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi