Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw kadrowych Wydział Kadr, sekcja pracowników cywilnych 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 40
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - zakłada i prowadzi akta osobowe pracowników KW PSP w Warszawie,
- prowadzi sprawy związane z absencją pracowników, w tym także współpraca z ZUS,
- przygotowuje sprawozdania i analizy z zakresu zatrudnienia,
- wpółpracuje z Wydziałem Finansów w zakresie realizacji środków na wynagrodzenia i inne świadczenia pieniężne pracowników,
- obsługuje program PŁATNIK w zakresie ubezpieczeń społecznych
- realizuje zadania w sprawach dotyczących stosunku pracy osób zatrudnionych w korpusie służby cywilnej
Warunki pracy Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem - obsługa powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa,
- miejsce pracy: Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwane. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość obsługi komputera MS Office - bardzo dobra znajomość programu Excel i Word,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, odpowiedzialność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - szkolenia przydatne na zajmowanym stanowisku, z zakresu kadr i płac
- rzetelność i sumienność,
- umiejętność ustalania priorytetów,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyPotwierdzenia (certyfiakty) ukończonych szkoleń Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-15
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
ul. Domaniewska 40
02-672 Warszawa