Opis stanowiska pracy


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw ewidencji i rozliczeń finansowo-księgowych w Biurze Obsługi Urzędu i Rozwoju Systemów Informatycznych, Oddział Księgowości Urzędu

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Jagiellończyka 8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządza pod względem formalno-rachunkowym i rozlicza delegacje służbowe krajowe i zagraniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Kontroluje pod względem formalno-rachunkowym, dekretuje i ewidencjonuje dokumenty księgowe
  • Prowadzi ewidencję środków trwałych, środków trwałych w budowie (inwestycje), wartości niematerialnych i prawnych
  • Analizuje i weryfikuje salda dotyczące należności i zobowiązań
  • Wprowadza dokumenty do ewidencji finansowo – księgowej
  • Wprowadza przelewy bankowe do systemu płatniczego


Warunki pracy


  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • Permanentna obsługa klienta zewnętrznego (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)

  • Konieczności systematycznego monitorowania wykorzystanych środków w celu nie dopuszczenia do przekroczeń planu w stosunku do wykonania

  • Stres związany z konieczność podejmowania decyzji w sytuacjach niejednokrotnie wątpliwych częsta zmiana przepisów 

  • Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na VII piętrze w budynku XV kondygnacyjnym

  • Zainstalowana winda



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 poz. 928) znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu: https://bip.lubuskie.uw.gov.pl/generalny/zarzadzenia/600



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w księgowości
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość ustaw o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, sprawozdawczości budżetowej
  • Znajomość rozporządzenia w sprawie krajowych i zagranicznych podróżach służbowych
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe 1 rok w komórkach finansowych rachunkowości budżetowej
  • Przeszkolenie z obsługi programu finansowo - księgowego
  • Dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, analityczne myślenie, umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/11/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi