Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy Zespół do spraw Bezpieczeństwa i Higieny PracyKomenda Miejska Policji we Wrocławiu 51-168 Wrocław ul. Sołtysowicka 21
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przeprowadza postępowania dotyczące wypadków pozostających w związku z pełnieniem służby w Policji oraz w związku z pracą, w celu ustalenia prawa do jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku;
- przeprowadza kontrole warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w jednostkach/komórkach organizacyjnych podległych KMP we Wrocławiu, w celu identyfikacji nieprawidłowości w tym zakresie i wskazania działań naprawczych;
- przeprowadza w ramach szkolenia wstępnego instruktaż ogólny dotyczący bezpieczeństwa i higieny pracy, przed dopuszczeniem do wykonywania pracy/służby nowo przyjętych funkcjonariuszy i pracowników Policji, celem zapoznania z obowiązującymi procedurami w tym zakresie;
- merytorycznie nadzoruje czynności wykonywane przez pracowników w jednostkach podległych KMP, celem wyegzekwowania niezbędnych do wdrożenia procedur;
- analizuje stan bezpieczeństwa i higieny pracy i na bieżąco informuje pracodawcę o stwierdzonych zagrożeniach oraz proponuje wnioski zmierzające do usunięcia tych zagrożeń, celem zapewnienia pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy;
- przeprowadza i aktualizuje ocenę ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy/służby w Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu, w celu ustalenia poziomu zagrożeń zawodowych na poszczególnych stanowiskach pracy/służby i wskazuje działania naprawcze;
- opracowuje instrukcje i regulaminy dotyczące bhp dla komórek organizacyjnych KMP we Wrocławiu, w celu wskazania sposobu bezpiecznego wykonywania pracy, a w konsekwencji uniknięcia wypadków.
Warunki pracy - praca siedząca jak i wymagająca regularnego przemieszczania się między obiektami będącymi w użytkowaniu Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu,
- większość obiektów będących w nadzorze nie jest przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami fizycznymi,
- stanowisko pracy umiejscowione na I kondygnacji budynku,
- praca wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- budynek przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (toalety, windy),
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska określonego w ogłoszeniu o naborze.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 4973,46 zł brutto miesięcznie (mnożnik kwoty bazowej 1,8921) oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy stanowiący od 5% do 20% miesięcznie.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (test wiedzy lub rozmowa kwalifikacyjna) telefonicznie lub mailowo. Weryfikacja złożonej aplikacji dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości złożonych dokumentów. W związku z powyższym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty wymienione w ogłoszeniu i własnoręcznie podpisane oświadczenia z aktualną datą ich sporządzenia. Aplikacje niekompletne, zawierające braki formalne w zakresie załączonych dokumentów lub brakiem podpisów oraz nadesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod 478******
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe lub średnie technik bhp
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
staż pracy w służbie bhp dla technika bhp
pozostałe wymagania niezbędne: - aktualne szkolenie okresowe dla służby bhp
- umiejętność interpretacji niezbędnych przepisów i analizowania danych
- komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania aktualnego szkolenia okresowego dla służby bhp
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu realizacji naboru na stanowisko ..............(należy wskazać nazwę stanowiska) Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji
we Wrocławiu
ul. Sołtysowicka 21
51-168 Wrocław
lub złóż osobiście : siedziba Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00 (za potwierdzeniem odbioru) Na kopercie należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska.