Opis stanowiska pracy
Trade Marketing Specialist
Warszawa
NR REF.: 1190230
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest jedna z największych firm w branży elektroniki użytkowej oferująca swoim klientom produkty codziennego zapotrzebowania.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój strategii trade marketingowej dla marki Klienta. Do zadań nowo zatrudnionej osoby będzie należało przygotowanie i rozwój materiałów POS, rozwój kanałów online i offline (m.in. tworzenie treści, banerów, ofert promocyjnych), tworzenie i realizacja rocznego planu marketingu handlowego. Ważnym aspektem będzie ścisła współpraca z zespołem Sprzedaży obejmująca koordynację i dopasowywanie promocji marketingowych mających na celu stworzenie najlepszych programów marketingowych dla partnerów klienta.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osoby, która posiada minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na tożsamym, lub pokrewnym stanowisku. Istotne jest doświadczenie w zarządzaniu wieloma projektami równocześnie, myślenie oraz działania skoncentrowane na kliencie, umiejętności w zakresie planowania działań trade marketingowych, znajomość narzędzi trade marketingowych i umiejętność ich praktycznego zastosowania. Od kandydatów wymagamy płynnej znajomości języka angielskiego. Szukamy osoby zaangażowanej, skutecznej w działaniu, łatwo nawiązująca relacje, zmotywowanej, posiadającej umiejętności analityczne. Niezbędne na tym stanowisku będą zorientowanie na realizację wyznaczonych celów, samodzielność, poczucie estetyki oraz otwartość na współpracę.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje ciekawą pracę dla jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w branży elektroniki użytkowej. Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o Umowę o Pracę. Pakiet dodatkowych benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa, szkolenia i rozwój, dofinansowanie studiów. Praca w systemie hybrydowym 3/2.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media