Numer oferty: StPr/24/1842
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Teatr Lalek "PLECIUGA", pl. Teatralny 1 w Szczecinie
- organizowanie działalności Teatru w sposób zapewniający realizację zadań statutowych,
- planowanie działań i podejmowanie decyzji organizacyjnych, administracyjnych, finansowych, inwestycyjnych oraz remontowych i innych w podległych komórkach organizacyjnych, ścisła współpraca z kierownikiem działu administracyjno gospodarczego,
- nadzorowanie procesów inwestycyjnych Teatru,
- nadzór nad dokumentacją prowadzoną w podległych komórkach organizacyjnych,
- pozyskiwanie funduszy na działalność statutową Teatru,w tym przygotowywanie wniosków o dotacje w programach ministerialnych, fundacyjnych, unijnych, regionalnych itp.,
- nadzór nad projektami realizowanymi w Teatrze,
- współpraca z głównym księgowym w bieżącym nadzorze realizacji planu finansowego instytucji,
- sporządzanie sprawozdań merytorycznych,
- reprezentowanie Teatru zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem,
- organizowanie konferencji prasowych, spotkań, wystaw itp.,
- nadzór i organizacja pracy podległych pracowników,
- nadzór innych zadań wynikających z zakresu obowiązków.
Zatrudnienie od listopada 2024 r. - 3 miesięczny okres próbny, później na umowę o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: TEATRALNY 1, 71-405 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.