#

Specjalista ds. środków trwałych

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Zabrze, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. środków trwałych

Miejsce pracy: Zabrze

Zakres zadań:

  • koordynowanie obszaru środków trwałych spółki,
  • prowadzenie ewidencji, monitorowanie obiegu dokumentów,
  • wystawianie dokumentów (formularze kapitalizacji, zbycia, przyjęcia, przesunięcia środka trwałego),
  • uczestniczenie w procesie rozliczania inwentaryzacji,
  • prowadzenie czynności związanych z likwidacją i zakupem środków trwałych,
  • przygotowywanie danych do zestawień i sprawozdań z zakresu majątku trwałego,
  • współpraca z pozostałymi zespołami w ramach struktury organizacyjnej.

Wymagania:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości w zakresie środków trwałych,
  • mile widziane doświadczenie w środowisku firmy produkcyjnej,
  • znajomość języka angielskiego, będzie dodatkowym atutem,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela) oraz systemu SAP,
  • umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne.

Korzyści:

  • praca w międzynarodowej rozpoznawalnej firmie będącej w fazie stałego wzrostu,
  • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w przedziale 7:00 - 9:00),
  • prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie do szkoleń i kursów,
  • dofinansowanie do zajęć sportowych,
  • dodatkowe świadczenia socjalne oraz paczki świąteczne,
  • miejsce parkingowe dla pracowników. 

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi