infoPraca.pl to internetowa giełda pracy. Serwis jest platformą udostępniającą najnowocześniejsze narzędzia rekrutacji online, świadcząc efektywną pomoc i wsparcie w nawiązywaniu kontaktów pomiędzy pracodawcami i osobami poszukującymi pracy.
Zarejestrowane firmy mogą publikować oferty pracy, na które Kandydaci będą Aplikować za pośrednictwem strony InfoPraca.pl.
Nie bierzemy udziału w procesie rekrutacji. Każda firma stosuje własne procesy i procedury.
Aby w pełni korzystać z naszych usług, pracodawcy i kandydaci muszą najpierw zarejestrować się na naszej stronie internetowej.
Z poziomu swojego konta możesz na pierwszy rzut oka zobaczyć swoje najnowsze aplikacje, domyślne CV itp. Twoje konto pozwala zobaczyć działania podjęte w witrynie.
W infoPraca.pl oferujemy następujące usługi:
Wstaw swoje CV i zacznij aplikować na stanowiska oferowane przez firmy.
Zapisz do 5 różnych CV i 5 listów motywacyjnych wraz ze zdjęciem.
Otrzymuj oferty pracy według miast lub krajów za pośrednictwem poczty e-mail.
Sprawdzaj status swojej aplikacji w czasie rzeczywistym („Otrzymano”, „W trakcie”, „Finał” lub „Odrzucone”).
Wyślij oferty pracy znajomym, którzy mogą być zainteresowani stanowiskiem.
Jeśli znalazłeś interesującą ofertę i uważasz, że Twoje CV odpowiada wymaganiom firmy, możesz złożyć aplikację, wysyłając im swoje CV.
Aby to zrobić, przejdź do oferty i kliknij przycisk „Aplikuj na to stanowisko”. Podaj swój adres e-mail i hasło. Następnie wybierz CV, które chcesz wysłać (jeśli masz więcej niż jedno) oraz list motywacyjny, który chcesz dołączyć (opcjonalnie). Następnie kliknij „Zastosuj teraz”. W niektórych przypadkach może być konieczne udzielenie odpowiedzi na pytania firmy, aby przekazać im więcej informacji na temat swoich umiejętności i wiedzy.
Możesz sprawdzić, na jakim etapie procesu selekcji znalazło się Twoje zgłoszenie, przechodząc do „Moje konto”. W sekcji „Moje aplikacje” obok każdego wpisu zobaczysz jedną z następujących etykiet:
Jeśli zapomniałeś hasła, możesz poprosić nas o ponowne przesłanie go do Ciebie e-mailem. Tuż pod polami, w których wpisujesz swój adres e-mail i hasło aby się zalogować, znajdziesz opcję „Zapomniałeś hasła?”.
Kliknij w link, wprowadź adres e-mail podany podczas rejestracji i kliknij \"Wyślij e-mail\". Wkrótce otrzymasz wiadomość w swojej skrzynce odbiorczej z instrukcjami, jak zresetować hasło.
Firmy przeprowadzają procesy rekrutacyjne zgodnie z własnymi zasadami wewnętrznymi. infoPraca.pl odpowiada wyłącznie za zamieszczanie ofert i prowadzenie bazy zawierającej CV kandydatów. Nie mamy nic wspólnego z wewnętrznymi procesami rekrutacyjnymi firmy.
Możesz znaleźć status swoich aplikacji na swoim koncie kandydata (Moje konto).
Niektóre firmy kontaktują się ze wszystkimi kandydatami telefonicznie lub e-mailem, niezależnie od tego, czy zamierzają zaprosić na kolejny etap rekrutacji, czy nie. Inni kontaktują się tylko z tymi, których wybrali jako „finaliści”. Jednak nawet wtedy nie wszystkie firmy nawiązują kontakt ze wszystkimi finalistami.
Jeśli zarejestrowałeś się w infoPraca.pl, ale nie aplikowałeś na żadne stanowiska publikowane przez firmy, najprawdopodobniej nie otrzymasz wielu oferty pracy. Musisz aplikować na stanowisko, które zostało, aby firma wiedziała, że jesteś zainteresowany pracą.
Na stronie głównej infoPraca.pl zobaczysz pole wyszukiwania, w którym możesz określić pola wyszukiwania (podając słowo kluczowe i lokalizację, w której chcesz pracować). Wybierz interesujące Cię oferty. Aby wysłać swoje CV do firmy, kliknij „Aplikuj na to stanowisko”. System poprosi o podanie adresu e-mail i hasła. Następnie możesz wybrać CV, które chcesz wysłać wraz z listem motywacyjnym (opcjonalnie). Firma otrzyma Twoje zgłoszenie, a następnie skontaktuje się z Tobą, jeśli zechce kontynuować proces.
Możesz dokonać wszelkich zmian w tej usłudze za pomocą Mojego konta, klikając opcję „Edytuj” w obszarze „Powiadomienia o ofertach pracy”.
Zmień ustawienia kraju, województwa, kategorii lub nazwy powiadomienia i kliknij „Zapisz alert”.
Jeśli chcesz usunąć jeden z utworzonych alertów, po prostu kliknij ikonę „Usuń”.
W dowolnym momencie możesz zrezygnować z rejestracji w infoPraca.pl lub tylko z niektórych oferowanych usług.
Rezygnacja z subskrypcji infoPraca.pl (pamiętaj, aby skorzystać ponownie z naszych usług, będziesz musiał ponownie wyrazic zgody potrzebne do otrzymywania wybranych przez Ciebie powiadomień).
Aby całkowicie zrezygnować z subskrypcji, użyj Mojego konta, klikając „anuluj subskrypcję”. Wypełnij dwa pola i kliknij "Anuluj konto" Spowoduje to usunięcie Cię ze wszystkich usług infoPraca.pl.
Jeśli znalazłeś pracę, nie musisz anulować swojego konta w infoPraca.pl. Jeśli wolisz, możesz po prostu zrezygnować z otrzymywania alertów e-mail.
Rezygnacja z otrzymywania powiadomień e-mail o ofertach pracy:
Aby wyłączyć automatyczne powiadomienia e-mail, przejdź do Moje konto. Kliknij link „Powiadomienia o ofertach pracy”, a następnie wybierz opcję „Wyłącz”, aby przestać otrzymywać oferty pracy pocztą elektroniczną.
Tak, z Mojego Konta kliknij opcję „Powiadomienia o nowych CV”. Wybierz częstotliwość i zaakceptuj zmiany.
Usługa „Aktualizacja” oznacza, że Twoje oferty będą wyświetlane wśród nowych ofert opublikowanych tego dnia, a zatem zawsze będą pojawiać się na preferencyjnej pozycji, tak aby kandydaci mogli je łatwo przeglądać. Jest to sposób na optymalizację skuteczności Twoich ofert poprzez zapewnienie, że pozostaną one aktualne.
Aby zaktualizować swoje oferty, wejdź na Moje konto i kliknij link „Aktualizuj” pod każdą ofertą.
W serwisie infoPraca.pl kliknij w „Pracodawca opublikuj pracę”. Dokładnie wypełnij formularz rejestracyjny. Pola oznaczone czerwoną gwiazdką są obowiązkowe.
Po zakończeniu procesu jesteś zarejestrowany i możesz rozpocząć publikowanie ofert. Jednak nie pojawią się one na stronie, dopóki nie otrzymasz telefonu z Działu Obsługi Klienta infoPraca.pl w celu potwierdzenia danych rejestracyjnych. Ten proces jest niezbędny, aby zapewnić naszym kandydatom, że firmy oferujące zatrudnienie są wiarygodne.
Ten proces wystarczy wykonać tylko raz. Po zakończeniu procesu rejestracji danych Twojej firmy będziesz mógł uzyskać dostęp do Mojego konta za pomocą adresu e-mail i hasła. Tutaj możesz zmienić swoje dane logowania, edytować, modyfikować lub usuwać oferty pracy oraz przeglądać CV kandydatów, którzy odpowiedzieli na Twoje oferty.
Kliknij w przycisk „Zaloguj się” i wprowadź swój adres e-mail oraz hasło, aby uzyskać dostęp do Mojego konta.
W Moim koncie zobaczysz listę wszystkich opublikowanych ofert. U góry strony znajdziesz szereg pól, które umożliwiają filtrowanie ofert (aktywnych, nieaktywnych, roboczych lub wszystkich).
Każda oferta jest wyświetlana w osobnym wierszu na liście. Kliknięcie w „Edytuj” otworzy formularz oferty i umożliwi zmianę wybranych przez Ciebie pól. Pamiętaj jednak, że nie możesz modyfikować pól „Stanowisko”, „Lokalizacja” lub „Kategoria”.
Po wprowadzeniu wymaganych zmian po prostu kliknij „Zapisz”. Twoja oferta zostanie teraz zaktualizowana o wszelkie wprowadzone przez Ciebie zmiany.
Kliknij łącze „Zaloguj się” i wprowadź swój adres e-mail oraz hasło, aby uzyskać dostęp do konta. Domyślnie ta strona pokazuje wszystkie aktualnie aktywne oferty pracy. Jeśli chcesz wyświetlić swoje oferty pracy według ich statusu (aktywne, nieaktywne, wersja robocza lub wszystkie), zaznacz pola wyboru w górnej części ekranu i kliknij przycisk „Zastosuj”.
Po prawej stronie każdej oferty zobaczysz cztery kolorowe obszary. Odnoszą się one do następujących elementów: niebieski dla wszystkich aplikacji, które otrzymano, ale jeszcze nie sklasyfikowano; żółty dla aplikacji w trakcie rozpatrywania; zielony dla zaakceptownych aplikacji i czerwony dla tych, którzy zostali odrzuceni. Jeśli klikniesz na dowolny kolor, zobaczysz CV znajdujące się w każdym z tych czterech folderów.
Jeśli jesteś zainteresowany kandydatem, po prostu kliknij jego nazwisko. Spowoduje to wyświetlenie ich danych wraz z listem motywacyjnym (jeśli kandydat zdecydował się go wysłać), a następnie ich pełnego CV.
Niezbędne jest prawidłowe zaklasyfikowanie otrzymanych CV przy uzyciu oznaczeń:„Rozpatrywane”, „Zaakceptowane” lub „Odrzucone”.Kandydat ma dostęp do tych informacji. Jeśli kandydat zobaczy, że jego zgłoszenie nie wyszło z folderu „Odebrane”, może stracić zainteresowanie ofertą. Aby sklasyfikować otrzymane CV, otwórz CV i wybierz miejsce docelowe z listy „Przenieś wybrane CV do”. „Zaakceptowane” oznacza, że jesteś zainteresowany kandydatem i prawdopodobnie skontaktujesz się z nim, aby umówić się na rozmowę kwalifikacyjną. „Rozpatrywane” oznacza, że nadal oceniasz kandydata, a „Odrzucone” dotyczy kandydatów, których chcesz wykluczyć z procesu rkrutacji.
Kiedy kandydat aplikuje na stanowisko, otrzymasz aplikację na swoje konto prywatne
Zalecamy zarządzanie otrzymanymi aplikacjami poprzez przeniesienie ich do odpowiedniego folderu (oczekujące, odrzucone, lub zaakceptowane), dzięki czemu na pierwszy rzut oka można zobaczyć, jacy kandydaci są na jakim etapie procesu selekcji. Przenosząc aplikacje do odpowiednich folderów, przekazujesz również informacje kandydatowi, który monitoruje status aplikacji. Jeśli przeniesiesz kogoś do folderu "zaakceptowane", będzie on oczekiwać, że skontaktujesz się z nim przez e-mail lub telefon..
Możesz skontaktować się bezpośrednio z kandydatami, korzystając z danych zawartych w aplikacji.
Przejdź do opcji „Zaloguj się” i wprowadź swój adres e-mail oraz hasło. Na koncie kliknij „Anuluj konto” i ponownie wprowadź swoje hasło. Musisz teraz wypełnić pola w formularzu i przesłać informacje. Po prawidłowym przeprowadzeniu tego procesu Twoja firma zostanie anulowana.
Przeglądając CV otrzymane w odpowiedzi na ofertę, zobaczysz listę wszystkich kandydatów oraz trzy kolumny przedstawiające ich doświadczenie zawodowe, wykształcenie i miejsce zamieszkania. Jeśli wybierzesz którykolwiek z tych elementów, system przefiltruje kandydatów, aby pokazać tylko określone przez Ciebie szczegóły. Filtr działa w czasie rzeczywistym i umożliwia szybkie przeglądanie konkretnych szczegółów kandydatów, którymi jesteś najbardziej zainteresowany.
Pending offers are those that you placed when registering at infoPraca.pl, but are waiting for you company to be validated before appearing on our site.
You will receive a telephone call from our Customer Service department to validate the information provided and, this way assure the maximum reliability to the candidates who should decide to apply for the offers posted on the website.
These are vacancies which candidates can view and respond to by sending their CVs.
These are vacancies which were previously active but are no longer visible to candidates. They act as a record, showing the CVs that were received for a particular vacancy, but no further applications can be made for the position as the offer is no longer visible on the website.
A draft offer is one that is still not posted on the web page. When the offer is in this state you can add open questions and Recruiting Questions, or modify existing ones.
When creating a new offer, it's best to consider well what recruiting questions to ask the candidates because once the offer is published, the questions cannot be changed. This ensures that all applicants are judged on the same criteria. If it is not yet clear what questions the candidate should be asked, it's better to "Save as Draft" and finish it later.
Pytania rekrutacyjne lub filtrujące to seria pytań wielokrotnego wyboru, na które kandydat musi odpowiedzieć. Każdej odpowiedzi przypisywana jest ocena, dzięki czemu CV można sklasyfikować zgodnie z odpowiedziami udzielonymi przez każdego kandydata.
Możesz utworzyć maksymalnie 10 pytań na ofertę i przypisać 5 odpowiedzi z różnym wynikiem.
To narzędzie umożliwia organizowanie otrzymanych CV według wyniku, jaki uzyskali kandydaci dzięki odpowiedziom na Twoje pytania. W ten sposób zamiast przejrzeć setki CV, możesz zacząć od tych, które osiągnęły najwyższe wyniki.
Ofertę można opublikować na 60 dni, ale w razie potrzeby okres ten można również przedłużyć. Po upływie tego czasu oferta zostanie automatycznie zarchiwizowana jako „Nieaktywna” i nie będzie widoczna dla kandydatów.
Jeśli chcesz zatrzymać usuwanie swoich ofert z witryny, możesz to zrobić w ciągu 5 dni okres przed ich wygaśnięciem. Jeśli edytujesz ofertę w tym okresie, będziesz mieć możliwość „Odnów”. Wybranie tej opcji oznacza, że Twoje oferty będą widoczne przez kolejne 60 dni.
W sekcji „Moje oferty pracy” wybierz ikonę „Edytuj” dla oferty, którą chcesz odnowić.