#

Accounting Coordinator - rekrutacja online

HRK S.A.

Otwock, mazowieckie

HRK S.A.
Accounting CoordinatorMiejsce pracy: Otwock

Zadania:

  • Weryfikacja oraz księgowanie dokumentów, w tym faktur, wyciągów oraz innych dokumentów księgowych
  • Analiza zapisów księgowych na kontach zapewniająca dokładność oraz zgodność z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzenie księgowości spółek z grupy pod nadzorem Głównej Księgowej
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca, uzgadnianie sald i przygotowanie raportów
  • Przygotowanie raportów zewnętrznych (GUS,NBP) oraz na potrzeby wewnętrzne
  • Aktywny udział w przygotowaniu sprawozdań finansowych
  • Rozliczenia podatkowe oraz udział w sporządzaniu deklaracji podatku CIT i VAT zgodnie z ustawą o rachunkowości
  • Wprowadzanie usprawnień w procesach księgowych aby poprawić efektywność i dokładność pracy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe na kierunkach finansowych
  • Minimum 3 lata doświadczenia w księgowości
  • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy zespołowej
  • Samodzielność w działaniu, dobre planowanie i organizacja pracy.
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel).

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • szeroki pakiet benefitów w tym: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie wczasów
  • premia za dłuższy urlop
  • dodatkowe premie świąteczne
  • wolny dzień na wolontariat
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi