Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Administrator/ka ds. floty
Miejsce pracy: WarszawaCo oferujemy
Twoje zadania
Twoje kwalifikacje
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Numer referencyjny
a0tbI000008hkqzQAA
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w systemie hybrydowym (3 dni pracy z biura, 2 dni home office),
- wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia,
- pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie karty multisport,
- premia roczna,
- możliwość rozwoju w międzynarodowym przedsiębiorstwie.
Twoje zadania
- bieżąca obsługa klientów wewnętrznych oraz kontakt z dostawcami na rynku flotowym,
- bieżąca obsługa mandatów, korespondencji flotowej oraz archiwizacja dokumentacji,
- prowadzenie wydań oraz odbiorów samochodów, w tym organizacja testów samochodów,
- wsparcie użytkowników w kontaktach z dostawcami, głównie serwisowych w celu zapewnienia realizacji napraw i przeglądów,
- administrowanie kartami paliwowymi pracowników,
- współpraca z zespołem zajmującym się rozliczeniami,
- przygotowywanie raportów na potrzeby lokalne i globalne związanych z flotą samochodową.
Twoje kwalifikacje
- min. 3-letnie doświadczenie w obszarze administrowania flotą, w międzynarodowej organizacji,
- znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (minimum B2),
- wyższe wykształcenie,
- prawo jazdy kat. B,
- samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w realizacji zadań.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Numer referencyjny
a0tbI000008hkqzQAA
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.