Opis stanowiska pracy
Aftersales Service Manager
Warszawa
NR REF.: 1191812
Dla naszego Klienta, jednego z czołowych światowych producentów maszyn drukarskich, dostarczającego innowacyjne rozwiązania dla przemysłu poligraficznego. W związku z rozwojem poszukujemy Aftersales Service Managera, który/a będzie odpowiadać za zarządzanie serwisem oraz obsługę sprzedażową naszych klientów w regionie Polski.
Twoje zadania:
✔ Planowanie, organizacja i optymalizacja działań serwisowych
✔ Koordynacja usług posprzedażnych – dbanie o wysoką jakość wsparcia technicznego
✔ Analiza problemów technicznych i opracowywanie rozwiązań dla klientów
✔ Zapewnienie sprawnej konserwacji i serwisu maszyn drukarskich
✔ Budowanie relacji z klientami i doradztwo techniczne✔ Szkolenie klientów w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń
✔ Ścisła współpraca z działem sprzedaży i inżynierami w celu poprawy usług serwisowych✔Doskonałe umiejętności organizacyjne i świetne zrządzanie czasem✔Umiejętność pracy pod presją czasu
Nasze oczekiwania:
🔹 Doświadczenie w pracy w obszarze serwisu technicznego (preferowane w branży maszyn drukarskich, poligrafii, automatyki przemysłowej lub pokrewnej)
🔹 Wykształcenie techniczne (mechanika, elektrotechnika, automatyka, mechatronika lub pokrewne)
🔹 Znajomość systemów mechanicznych, elektrycznych i sterowania PLC
🔹 Umiejętność analizy problemów i wdrażania optymalnych rozwiązań
🔹 Gotowość do podróży służbowych
🔹 Komunikatywna znajomość języka angielskiego, j. niemiecki będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy?
✅ Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie z wieloletnią tradycją
✅ Szkolenia techniczne – możliwość podnoszenia kwalifikacji
✅ Dwuskładnikowe wynagrodzenie oraz benefity (np. samochód służbowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie)
✅ Nowoczesne narzędzia pracy i kontakt z najnowszymi technologiami
✅ Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/03/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa