Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Aktywny sprzedawca usług serwisowych i części zamiennych (m/k)
Miejsce pracy: Nowa Wieś WrocławskaCo oferujemy
Aktualnie dla naszego Klienta, generalnego przedstawiciela SCHMITZ CARGOBULL, w związku z bardzo dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko:
Twoje zadania
Wymagania:
Numer referencyjny
a0tbI000005dHCqQAM
- pracę w najwyższych standardach w autoryzowanym serwisie renomowanego producenta pojazdów Schmitz Cargobull AG o silnej i stabilnej pozycji na rynku,
- pracę pod opieką doświadczonych fachowców - pasjonatów w branży z gwarancją profesjonalnego systemu wdrożenia,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z firmą naszego Klienta,
- pracę u lidera marki premium gwarantującego rozwój zawodowy,
- solidne rynkowe wynagrodzenie (podstawa plus przejrzysty system premiowy),
- stabilizację i bezpieczeństwo zawodowe z możliwością rozwoju i awansu,
- pracę w nowoczesnej przestrzeni warsztatowej wyposażonej kompleksowo w narzędzia najwyższej klasy,
- możliwość wykazania się inicjatywą i wdrażania własnych rozwiązań,
- prywatną opiekę medyczną oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie,
- świadczenia ZFŚS oraz dostęp do atrakcyjnych pakietów sportowych,
- system płatnych poleceń pracowniczych,
- strzeżony parking pracowniczy.
Aktualnie dla naszego Klienta, generalnego przedstawiciela SCHMITZ CARGOBULL, w związku z bardzo dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko:
Twoje zadania
- aktywne pozyskiwanie i sprzedaż usług serwisowych oraz części zamiennych,
- analiza baz danych klientów serwisu,
- wizyty u klientów - podtrzymywanie relacji handlowych,
- komunikacja wewnętrzna z innymi działami (sprzedaż, serwis, części zamienne, dział powypadkowy),
- przygotowywanie ofert na podstawie aktualnych akcji producenta/serwisu,
- monitorowanie obrotów pozyskanych klientów,
- raportowanie działań,
- praca z CRM.
Wymagania:
- komunikatywność,
- najwyższy poziom orientacji na klienta,
- umiejętności negocjacyjne,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- samodzielność w działaniu,
- prawo jazdy kat. B,
- praca na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Numer referencyjny
a0tbI000005dHCqQAM
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.