Opis stanowiska pracy
Opis stanowiska:
- Obsługa Klienta w salonie sprzedaży (sprzedaż produktów tytoniowych, wypożyczenia oraz wymiana sprzętu)
- Budowanie dobrego wizerunku marki, przez zachowanie najwyższych standardów jakości i obsługi Klienta
- Prezentacja innowacyjnego produkt tytoniowego premium i jego cech pełnoletniemu palącemu Konsumentowi
- Dzielenie się wiedzą na temat bezdymnych produktów tytoniowych wśród pełnoletnich osób palących
- Dbanie o prawidłową ekspozycję produktów w punkcie sprzedaży
- Wsparcie posprzedażowe Klientów
Wymagania:
Wymagania:
- Jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę z ludźmi
- Stawiasz dobro Klienta zawsze na pierwszym miejscu, budując z nim relacje oparte na wzajemnym zaufaniu
- Chciałbyś/chciałabyś zdobyć lub poszerzyć swoje doświadczenie w sprzedaży
- Jeśli zależy Ci na podnoszeniu wiedzy i kompetencji
- Jesteś dyspozycyjny około 70-90 godzin w miesiącu (dyspozycyjność w weekendy będzie dodatkowym atutem
Wymagania
Oferujemy:
Wynagrodzenie zależne od przepracowanych godzin, ze stawką nie mniejszą niż 30 brutto / godzinę
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- ATRAKCYJNĄ STAWKĘ GODZINOWĄ – nie mniejszą niż 30 zł brutto / h . Możliwość podniesienia stawki do 42 zł brutto / h po przepracowaniu 91 godzin w miesiącu rozliczeniowym. W przypadku osób do 26 roku życia ze statusem studenta, możliwość skorzystania z ulgi dla młodych (tzw. PIT 0).
- Elastyczne godziny pracy
- Premie do 1050 zł brutto uzależnione od realizacji planów sprzedażowych.
- Naukę najwyższych standardów obsługi Klienta i wsparcie od przełożonego oraz zespołu
Prezentacja firmy
Jesteśmy agencją BTL zapewniającą swoim klientom kompleksowe wspa...
Jesteśmy agencją BTL zapewniającą swoim klientom kompleksowe wsparcie sprzedaży na terenie całej Polski. Usługi, jakie świadczymy obejmują między innymi: merchandising, outsourcing sił sprzedaży (zespołów przedstawicieli handlowych i merchandiserów), promocje sprzedaży i eventy promocyjne (animacje sprzedaży, konkursy, roadshows i in.), akcje sprzedażowe (np. związane z wprowadzeniem nowego produktu na rynek) oraz działania interaktywne wykorzystujące Internet, telefonię mobilną w celu wsparcia sprzedaży i promocji sprzedaży.
Misja
Naszą misję - dostarczać wysokiej jakości usługi wsparcia sprzedaży w celu zwiększenia efektywności działań liderów rynku - wypełniamy, dzięki zespołowi specjalistów o wieloletnim doświadczeniu w pracy dla liderów rynku, wysokim standardom pracy i zarządzania projektami, automatyzacji oraz kontroli procesów w ramach prowadzonych projektów.
Doświadczenie
Działamy na rynku od 2003 roku, ale nasze kompetencje czerpiemy z blisko 15-letniej działalności dystrybucyjnej NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna oraz jej poprzedników prawnych. NAVO PGD, która jest większościowym udziałowcem MS Services, jest strategicznym partnerem Procter & Gamble na rynku tradycyjnym w Polsce. Do tej pory pracowaliśmy dla najbardziej wymagających partnerów na terenie całej Polski, w tym m.in.: Protecter & Gamble, Lexmark, Pepsi Cola, Masterfoods, Tchibo, Danone czy Wizz Air.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/10/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Zasadnicze zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie