Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Ambasador/ka marki
Wejherowo, pomorskie
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Odpowiedzialność za reprezentację marki tytoniowej w wybranych lokalizacjach;
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta;
- Prowadzenie niepublicznych aktywności marketingowych zgodnie z wytycznymi firmy;
- Prowadzenie aktywności konsumenckich w wyznaczonych punktach detalicznych;
- Przeprowadzanie demonstracji produktów i udzielanie informacji o ich funkcjach oraz prawidłowym korzystaniu z urządzenia i wkładów;
- Realizacja sprzedaży poprzez skuteczne prezentowanie produktów do zakupów;
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące produktów;
- Prowadzenie rejestracji konsumentów zainteresowanych zakupem produktów oraz zbieranie danych kontaktowych i preferencji konsumenckich;
- Zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi gromadzenia danych osobowych oraz przetwarzania ich zgodnie z polityką prywatności marki;
- Dbanie o kompletność i dokładność zebranych danych oraz ich bezpieczne przechowywanie;
- Tworzenie pozytywnego wizerunku marki poprzez profesjonalną obsługę konsumenta i budowanie trwałych relacji;
- Regularne raportowanie wyników sprzedaży i realizowanych czynności.
Oczekujemy:
- Pełnoletności;
- Co najmniej średniego wykształcenia (studenci mile widziani);
- Dyspozycyjności minimum 90h miesięcznie;
- Doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane);
- Umiejętności prezentacji produktu i swobodnego komunikowania się z Klientem;
- Otwartości i dążenia do realizacji celów.
Mamy do zaoferowania:
- Atrakcyjną stawkę godzinową: do 42.00 zł/h brutto (dla osób uczących się do 26 roku życia stawka brutto=stawka netto);
- Udział w interesujących projektach, eventach i szkoleniach;
- Uczestnictwo w szkoleniach dotyczących produktów, technik sprzedażowych, obsługi klienta oraz przepisów dotyczących branży tytoniowej;
- Ciągłe doskonalenie umiejętności w obszarze obsługi klienta, negocjacji sprzedażowych i analizy rynku;
- Kartę sportową.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.