#

Analityk Biznesowy - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Nasz Klient to dynamicznie rozwijająca się firma z branży usług i wellness, ciesząca się stabilną pozycją na rynku.

Poszukujemy kandydata z doświadczeniem w analizie danych oraz kontrolingu biznesowym, który będzie odpowiedzialny za monitorowanie wyników operacyjnych i sprzedażowych, przygotowywanie raportów finansowych, rozwój narzędzi BI oraz wspieranie kadry zarządzającej w podejmowaniu decyzji na podstawie analiz danych.

Firma oferuje inspirujące środowisko pracy i możliwość realnego wpływu na podejmowane decyzje.

Analityk BiznesowyMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Przygotowywanie i analizowanie raportów finansowych i operacyjnych, w tym monitorowanie kluczowych wskaźników sprzedaży i efektywności,
  • Projektowanie i wdrażanie rozwiązań BI oraz zaawansowanych dashboardów dla zarządu, wspierających szybki i intuicyjny wgląd w wyniki operacyjne,
  • Analiza dużych zestawów danych (w tym nieustrukturyzowanych) w celu identyfikacji obszarów do poprawy,
  • Przygotowywanie i przedstawianie kluczowych analiz finansowych dla zarządu,
  • Monitorowanie wyników sprzedaży na różnych poziomach (dzienne, tygodniowe, miesięczne) i analiza odchyleń od planów,
  • Współpraca z zespołami operacyjnymi w celu usprawniania procesów i podnoszenia efektywności działań,
  • Wsparcie przy budżetowaniu i prognozowaniu, zapewniające holistyczny wgląd w finanse firmy,
  • Proaktywne rekomendowanie działań optymalizujących procesy i wyniki sprzedażowe,
  • Raportowanie do Finance Managera.

Wymagania:

  • Mocne zaplecze finansowe – doświadczenie w analizie finansowej i kontrolingu,
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, analiza danych),
  • Praktyczna znajomość narzędzi analitycznych: Power BI, SQL, Python, MS Excel,
  • Doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych, umiejętność ich analizy oraz wizualizacji,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność logicznego myślenia, wyciągania wniosków i rekomendowania działań usprawniających procesy,
  • Proaktywność i innowacyjność w rozwiązywaniu problemów i wdrażaniu nowych rozwiązań,
  • Nastawienie na współpracę i dokładność w analizie danych,
  • Znajomość specyfiki branży usługowej mile widziana.

Oferujemy:

  • Prywatna opieka medyczna,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Programy rozwojowe i szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
  • Karta Multisport,
  • Możliwość zdobywania nowych kwalifikacji oraz doskonalenia już posiadanych umiejętności,
  • Praca w organizacji, w której inicjatywa i swoboda działania są wysoko cenione,
  • Środowisko dla osób, które chcą mieć realny wpływ na kształtowanie przyszłości firmy,
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi