Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Analityk finansowy

Miejsce pracy: Bielsko-Biała
7-7-70061-1

Na potrzeby centrum usług wspólnych naszego międzynarodowego Klienta działającego w branży Automotive, poszukujemy osoby zainteresowanej stanowiskiem:

Analityka finansowego

Zakres zadań:
- wsparcie Plant Controllera w realizacji bieżących zadań,
- przygotowywanie raportów, analiz oraz prognoz finansowych,
- uczestniczenie w procesie budżetowania,
- czynności związane z zamknięciami okresów rozliczeniowych,
- zaangażowanie we wdrożenia nowych procedur, usprawnianie procesów w obszarze controllingu,
- współpraca z pozostałymi zespołami w ramach struktury lokalnej oraz globalnej organizacji.

Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- praktyczna zaawansowana znajomość Excela,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- wcześniejsze doświadczenie zawodowe w obszarze finansów/controllingu, będzie dodatkowym atutem,
- mile widziana znajomość VBA oraz systemu SAP,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne, interpersonalne i organizacyjne,
- samodzielność w działaniu, zaangażowanie oraz rzetelność.

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- szansa rozwoju zawodowego w ramach międzynarodowego, globalnego centrum finansowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
- dostęp do pracy hybrydowej.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi