Opis stanowiska pracy
AP / AR / GL ACCOUNTANTS WITH GERMAN
Kraków
NR REF.: 1182865
For our client, who is planning on opening the entire new accounting division in KRAKÓW, we are looking to fill several AR / AP / GL vacancies - juniors, (senior) specialists and team leaders.
Expectations:- 6 months of accounting experience - junior roles
- 1-2 years of accounting experience - specialists roles
- 4 years of accounting experience - senior specialists
- 1-2 years of leading an accounting team - team leaders
- English - B2/C1
- German - B2
- Knowledge of accounting ERP systems
- Microsoft Excel
Accounts Payable- Recording invoices, bills, and other financial transactions.
- Review and process invoices received from vendors and suppliers
- Ensure that all invoices are properly coded, approved, and matched with purchase orders or contracts
- Prepare payment vouchers or electronic payments for approved invoices
- Verify expense reports submitted by employees for accuracy and compliance with company policies
- Reconcile employee expenses with receipts and supporting documentation
- Communicate with vendors regarding billing inquiries, discrepancies, and payment status
Accounts Receivable- Accurate accounting and reporting activities
- Revenue recognition, cash application, rebate calculation per sales policy, release, return accounting, and deposit reconciliation
- Reconciliation of system interfaces, prepares journal entries, and maintains supporting schedules
- Interact closely with other groups within the organisation, as well as clients / vendors / suppliers
General Ledger- Enter financial transactions and data into the general ledger system: recording journal entries, adjusting entries, and other relevant information
- Review financial documents, such as invoices, receipts, and expense reports
- Reconcile accounts to identify discrepancies and resolve any issues
- Ensure that financial records comply with regulatory standards and internal policies
- Generate financial reports, including balance sheets, income statements, and cash flow statements
Offer:- Possibility of a hybrid model, with the office in KRAKÓW
- International environment
- Package of benefits
- Working for one of the most famous and influential organizations globally-wise
- Being part of the new financial division from the very start
------
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BPO / outsourcing