#

Asset Accountant

HAYS

Opolskie, opolskie

Opis stanowiska pracy

Asset Accountant
Opolskie
NR REF.: 1188495

Firma Hays poszukuje dla swojego Klienta z branży produkcyjnej pracownika na stanowisko Asset Accountant. 

Opis stanowiska: 
  • przeprowadzanie amortyzacji środków trwałych,
  • Tworzenie miesięcznych analiz i raportów, 
  • Inicjowanie i rozliczanie projektów w systemie,
  • Nadzór nad procesem rozliczania inwestycji, 
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji,
  • Tworzenie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych sprawozdań finansowych.

Wymagania: 
  • Doświadczenie zawodowe w księgowości środków trwałych w międzynarodowej firmie, minimum 2 lata, 
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, minimum B1/B2, 
  • Rozwinięte umiejętności analityczne, 
  • Znajomość MS Office, 
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i pracy w zespole. 

Mile widziane:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie A2, 
  • znajomość programu SAP.

Oferta:
  • praca w trybie hybrydowym w województwie Opolskim, 
  • pracodawca oferuje pakiet benefiów (opieka mdyczna, ubezpieczenie), 
  • parking pod biurem, 
  •  Możliwość rozwoju kompetencji językowych w międzynarodowym środowisku.


    Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi