Opis stanowiska pracy
Asystent ds. organizacji spotkań i konferencji.
Warszawa
NR REF.: 1189379
Dla naszego Klienta jednej z największych, polskich spółek poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji :
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- wsparcie i koordynacja spotkań wewnętrznych z udziałem Zarządu, Pionu Dyrektorskiego oraz Managerów średniego szczebla
współpraca z Biurem Zarządu - zarządzanie kalendarzem (planowanie, ustalanie priorytetów, rewizja, szybkie reagowanie itp.)
- organizowanie telekonferencji, wideokonferencji, spotkań biznesowych
- zapewnienie prawidłowego i płynnego obiegu dokumentacji i korespondencji
- przygotowywanie prezentacji, minutek, raportów, podsumowań, zestawień, weryfikacja dokumentów
- weryfikacja umów pod kątem kwestii formalnych i koordynacja procesu podpisywania dokumentów
- czuwanie nad terminami, informowanie Pana Prezesa o deadlinach
- współpraca z innymi oddziałami firmy
Profil Poszukiwanego Kandydata:
- poszukujemy osoby z doświadczeniem w organizacji spotkań biznesowych, konferencji i współpracy z osobami w randze Członków Zarządu, Dyrektorów oraz Managerów średniego szczebla.
- mile widziane jest doświadczenie w dużych firmach o rozbudowanych strukturach.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- poszukujemy osób profesjonalnych, biznesowych, z wysoce rozwiniętą kulturą osobistą i etykietą bizneswą.
- ważna jest umiejętność zarządzania czasem, wyznaczanie priorytetów, reagowania w różnorodnych sytuacjach, umiejętności komunikacyjne
zarówno werbalne jak i pisemne: tzw. “lekkie pióro”.
Nasz Klient oferuje:
długogalową współpracę w oparciu o umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
biuro w dogodnej lokalizacji Warszawy (Mokotów)
pakiet benefitów : między innymi ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie medyczne LUXMED, paket Multisport i wiele innych
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne Cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa