Numer oferty: StPr/24/8725
Aktywny udział w obsłudze działu handlowego. Realizowanie zamówień - fakturowanie i organizowanie wysyłek. Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem. Obsługa sklepu internetowego i aukcji Allegro. Udział w pozyskiwaniu nowych klientów oraz zamówień. Przygotowywanie ofert do przetargów. Współpraca z serwisem urządzeń. Dbanie o wizerunek firmy. Praca od poniedziałku do piątku w wymiarze 3/4 etatu, w godzinach 10-16.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Kołobrzeska 30/14, 80-394 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: CV wraz z klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.