#

ASYSTENT /KA DZIAŁU HANDLOWEGO

W&K Industriemontage Sp. z o.o

Lubin, dolnośląskie

W&K Industriemontage Sp. z o.o W&K Industriemontage Sp. z o.o W&K Industriemontage Sp. z o.o W&K Industriemontage Sp. z o.o W&K Industriemontage Sp. z o.o W&K Industriemontage Sp. z o.o W&K Industriemontage Sp. z o.o W&K Industriemontage Sp. z o.o
Od ponad 35 lat montujemy maszyny i linie produkcyjne w niemalże wszystkich branżach. Pojazd, dom a nawet produkty spożywcze mają swój początek w naszej pierwszorzędnej pracy. Podczas montażu mechanicznego i elektrycznego linii przemysłowych przekonujemy naszych klientów innowacyjnością, niezawodnością, elastycznością i najwyższą jakością.

Zatrudnienie u nas to nie tylko Twoja szansa na stabilną pracę - to również obiecujące perspektywyodpowiedzialne zadania. Realizaujemy projekty na całym świecie z wykorzystaniem najbardziej innowacyjnych technologii.

ASYSTENT /KA DZIAŁU HANDLOWEGO

Miejsce pracy: Lubin

Twoje zadania:

  • Wspieranie działu w przygotowywaniu ofert handlowych oraz w realizacji zadań i projektów,
  • Wsparcie przy generowaniu leadów sprzedażowych,
  • Opieka nad systemem CRM (kontakty, szanse sprzedaży, zlecenia)
  • Zarządzanie dokumentacją handlową (oferty, kontrakty, zamówienia),
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz oddziałami na całym świecie,
  • Praca backoffice , kontrola stanów magazynowych materiałów promocyjnych,
  • Przygotowywanie raportów handlowych i analizy wyników,
  • Przygotowywanie i uczestnictwo w targach branżowych i wydarzeniach networkingowych,
  • Tworzenie materiałów marketingowych z innymi członami zespołu

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: handel, marketing, ekonomia, również inżynierskie),
  • Doświadczenie w dziale marketingu lub sprzedaży (minimum 2 lata),
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność redagowania ofert,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • Znajomość narzędzi sprzedażowych i marketingowych,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel, Word, Outlook),
  • Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • Dyspozycyjność i elastyczność w pracy,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych,
  • Biegła znajomość jeżyka angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane: 

  • Znajomość języka niemieckiego
  • Znajomość branży i trendów technologicznych,
  • Doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług,

Zapewniamy:

  • Umowę o pracę,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z doświadczeniem oraz kompetencjami kandydata,
  • Możliwość skorzystania z programów rozwojowych podnoszących kompetencje/ kwalifikacje,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Benefity pozapłacowe finansowane przez pracodawcę: Medicover pakiet sportowy oraz medyczny, kursy językowe (z lektorem oraz za pośrednictwem platformy mobilnej),
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Eventy integracyjne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi