Opis stanowiska pracy
JEŻELI:
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe w zakresie zarządzania projektami lub ekonomiczne,
- mile widziane doświadczenie w zakresie wsparcia projektów,
- obsługa witryn projektowych, umiejętność posługiwania się programem MS Project, Pakietu Office - zwłaszcza Word, Excel oraz PowerPoint,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach oraz pod presją czasu,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- gotowość do podróży służbowych.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
Wsparcie projektów, w tym:
- przygotowywanie notatek ze spotkań oraz materiałów na posiedzenia,
- archiwizowanie dokumentacji projektowej, w tym witryn projektowo-programowych,
- weryfikacja poprawności dokumentacji projektowej,
- wspieranie Kierowników Projektu w zakresie obsługi aplikacji do zarządzania projektami,
- udzielanie wsparcia administracyjnego uczestnikom projektu,
- współudział w opracowywaniu raportów i sprawozdań na potrzeby Kierownika Projektu,
- rejestracja zagadnień projektowych,
- pozostałe prace administracyjno-biurowe związane z obsługiwanym obszarem.
OFERUJEMY CI:
- pracę w dużej korporacyjnej firmie w branży energetycznej,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- możliwość zdobycia doświadczenia w zarządzaniu projektami,
- wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadających umiejętności + premia kwartalna.
Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) w języku polskim.
Procedura zgłoszeń wewnętrznych dostępna jest w siedzicie Agencji, pod adresem 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 44c.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli ZGODNIE z poniższą treścią:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez agencję, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym".
Prezentacja firmy
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa ...
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa z sukcesem na gliwickim rynku od kilku lat.Stawiamy sobie za cel wspieranie pracodawców w rekrutacji pracowników na stanowiska administracyjno-biurowe różnego szczebla.Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym, to jest wynajmie pracowników pod kątem konkretnych projektów i na określone terminy oraz pozyskiwaniem wyselekcjonowanych kandydatów, którzy docelowo znajdują zatrudnienie w strukturach organizacyjnych klientów.Certyfikat Agencji 10301
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja