Opis stanowiska pracy


Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku

Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

asystent do spraw ewidencji i ochrony informacji niejawnych Kancelarii Ogólnej Placówki Straży Granicznej w Czeremsze

15-370 Białystok ul. gen. Józefa Bema 100

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sprawdza poprawność wprowadzonych danych do systemu teleinformatycznego dotyczącego osób przekraczających granice w celu wyeliminowania błędów i dostarczania aktualnych danych w tym zakresie,
  • zapewnia bezpieczeństwo i sprawne funkcjonowanie stanowiska abonenckiego oraz informuje osoby uprawnione o wszelkich zauważonych nieprawidłowościach technicznych i organizacyjnych celem wyeliminowania wszelkich zagrożeń w tym zakresie,
  • wspomaga starszego inspektora - kierownika kancelarii ogólnej przy ewidencjonowaniu materiałów jawnych i niejawnych wchodzących i wychodzących w urządzeniach ewidencyjnych, a także wydaje osobom uprawnionym w celu właściwego obiegu dokumentów w Placówce Straży Granicznej w Czeremsze,
  • wspomaga w pracy starszego inspektora - kierownika kancelarii ogólnej podczas kompletowania akt spraw zakończonych celem przekazania ich do archiwum zakładowego,
  • segreguje korespondencję przychodzącą do placówki celem zapewnienia sprawnej i terminowej realizacji.


Warunki pracy


  • praca administracyjno - biurowa,

  • praca w systemie jednozmianowym 12-godzinnym,

  • praca przed monitorem ekranowym,

  • pomieszczenia biurowe znajdują się na I piętrze z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody,

  • brak windy,

  • w budynku brak podłóg antypoślizgowych,

  • narzędzia i materiały wykorzystywane w pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, telefon.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 4731,37 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę od kwoty wynagrodzenia zasadniczego


Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.


Oferty złożone w urzędzie po terminie nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (OPATRZONYCH DATĄ I WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATA / KANDYDATKI) dokumentów lub oświadczeń.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, instrukcji kancelaryjnych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu instrukcji kancelaryjnej i korespondencji niejawnej,
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne".


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • List motywacyjny lub podanie (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata).
  • Życiorys lub CV.
  • Oświadczenie kandydta o wyrażeniu zgody na przetwarzabie danych osobowych do celów rekrutacji (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata) lub kopia dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa.
  • Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata).
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka / kandydat nie pracowała / ł, nie pełniła / ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była / był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek / kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Podlaski Oddział Straży Granicznej ul. gen. Józefa Bema 100 15-370 Białystok z dopiskiem: "oferta pracy - asystent Kancelarii Ogólnej Placówki Straży Granicznej w Czeremsze nr ogłoszenia 143181"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/10/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi