#

Asystentka Administracyjna Biura - rekrutacja online

HRK S.A.

Łódź, łódzkie

HRK S.A.

 

Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko

Asystentka Administracyjna BiuraMiejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • Wsparcie menadżerów w bieżących zadaniach;
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku polskim i angielskim;
  • Przetwarzanie zamówień;
  • Przygotowywanie raportów, statystyk i prezentacji;
  • Wprowadzanie danych do systemu ERP;
  • Bieżąca wwspółpraca z centralą w Niemczech;
  • Wsparcie i organizacja działań podczas wydarzeń zewnętrznych;
  • Współpraca z dostawcą usług Księgowych;
  • Weryfikacja i zarządzanie stanem magazynu;
  • Przygotowanie miesięcznych raportów i analiza wskaźników;
  • Inne obowiązki administracyjne – organizacja pracy biura.

Wymagania:

  • 1-3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku asystenckim – mile widziane doświadczenie we wsparciu zespołu sprzedaży;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – bieżące kontakty z centralą w Niemczech;
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego;
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze aplikacji Microsoft Office, dodatkowo znajomość MS Dynamics 365 CRM.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi