Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, uznanej Kancelarii Prawniczej, w związku z rozwojem struktur wewnętrznych poszukujemy Kandydatów na stanowisko Asystentki Zarządu / Specjalisty ds. administracyjnych.
Asystentka ZarząduMiejsce pracy: Poznań
Zadania:
odpowiedzialność za administracyjne funkcjonowanie biura Kancelarii oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (tj. urzędy, instytucje prawne, organizacje zawodowe),
organizacja przestrzeni biurowej, zarządzanie zapasami i zamówieniami,
prowadzenie kalendarza Zarządu oraz organizacja spotkań,
rejestracja FV i współpraca z Księgowością,
wsparcie w organizacji eventów oraz wspieranie innych działań podejmowanych na terenie firmy.
Wymagania:
doświadczenie w Dziale Administracji/ obsługi biura Zarządu - warunek konieczny,
bardzo dobra organizacja czasu pracy i zaangażowanie w wykonywane zadania,
sprawne posługiwanie się systemem MS Office 360,
wielozadaniowość, priorytetyzacja zadań,
język angielski na poziomie B1/B2,
wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
pracę w firmie o stabilnej i uznanej marce na rynku,
zatrudnienie na podstawie umowy o prace,
możliwość rozwoju zawodowego,
atrakcyjne wynagrodzenie,
pakiet benefitów (np. dofinansowanie do nauki jęz. obcego, wolny dzień w urodziny).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.