#

Asystentka Zarządu - rekrutacja online

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.

Dla naszego Klienta, uznanej Kancelarii Prawniczej, w związku z rozwojem struktur wewnętrznych poszukujemy Kandydatów na stanowisko Asystentki Zarządu / Specjalisty ds. administracyjnych. 

Asystentka ZarząduMiejsce pracy: Poznań

Zadania:

  • odpowiedzialność za administracyjne funkcjonowanie biura Kancelarii oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (tj. urzędy, instytucje prawne, organizacje zawodowe),
  • organizacja przestrzeni biurowej, zarządzanie zapasami i zamówieniami,
  • prowadzenie kalendarza Zarządu oraz organizacja spotkań,
  • rejestracja FV i współpraca z Księgowością,
  • wsparcie w organizacji eventów oraz wspieranie innych działań podejmowanych na terenie firmy.

Wymagania:

  • doświadczenie w Dziale Administracji/ obsługi biura Zarządu - warunek konieczny,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy i zaangażowanie w wykonywane zadania,
  • sprawne posługiwanie się systemem MS Office 360,
  • wielozadaniowość, priorytetyzacja zadań,
  • język angielski na poziomie B1/B2,
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o stabilnej i uznanej marce na rynku,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o prace, 
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet benefitów (np. dofinansowanie do nauki jęz. obcego, wolny dzień w urodziny).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi