Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Poszukujemy kompetentnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Asystentki Zarządu, która dołączy do zespołu naszego Klienta w Warszawie. Idealna kandydatka będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, zapewniając płynne funkcjonowanie codziennych operacji. Szukamy osoby, która potrafi pracować samodzielnie, jest komunikatywna i zorganizowana, a także potrafi efektywnie wspierać zespół.
Asystentka ZarząduMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Przygotowywanie i organizacja posiedzeń, spotkań, podróży dla Zarządu;
Przygotowanie dokumentów na posiedzenia Zarządu;
Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji kierowanej do Zarządu;
Przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień, redagowanie pism, weryfikacja, edycja i formatowanie dokumentów;
Przygotowanie tłumaczeń materiałów zleconych przez Zarząd na język angielski;
Organizacja i kompleksowa obsługa biura Zarządu, realizacja zadań związanych z codziennym funkcjonowaniem biura, zarządzanie kalendarzami, organizacja wyjazdów służbowych;
Dbałość o estetykę pomieszczeń biura.
Wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
Wykształcenie wyższe;
Komunikatywna znajomość języka nagielskiego;
Biegłość w obsłudze MS Office;
Znajomość ogólnych zasad redagowania pism, praktyczna umiejętność sporządzania oficjalnych tekstów urzędowych i firmowych;
Wysokie standardy etyczne, znajomość zasad savoir – vivre w biznesie;
Profesjonalny wizerunek i wysoka kultura osobista, świadomość wpływu autoprezentacji na relacje z otoczeniem.
Nasz Klient Oferuje:
Stabilne zatrudnienie;
Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony zespołu;
Pakiet benefitów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.