Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Kraków

Obecnie poszukujemy kandydatki na stanowisko: Asystentka Zarządu.

Rekrutujemy dla firmy działającej w sektorze infrastruktury kolejowej i drogowej, będącej częścią międzynarodowego koncernu budowlanego z wieloletnią tradycją. Firma specjalizuje się w kompleksowych projektach związanych z budową, modernizacją i remontami linii kolejowych, układów torowych, obiektów inżynierskich oraz systemów odwadniających.

Twoje zadania:

  • Współpraca z różnymi działami firmy i koordynacja przepływu informacji
  • Przygotowywanie raportów i analiz (np. związanych z wdrażaniem zrównoważonego rozwoju)
  • Organizacja firmowych wydarzeń
  • Tłumaczenia (pisemne i ustne, głównie w języku angielskim)
  • Udział w projektach wdrożeniowych (np. nowe narzędzia, procesy) oraz przekazywanie wiedzy zespołom
  • Pomoc w rekrutacji nowych pracowników i koordynacja współpracy z agencjami HR
  • Prowadzenie działań w Social Mediach firmy

Czego oczekujemy:

  • Biegła znajomość języka angielskiego - konieczna w codziennej pracy (C1)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dużym atutem
  • Samodzielność, wielozadaniowość i gotowość do działania - od samego początku
  • Skrupulatność i doskonała organizacja czasu pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz łatwość uczenia się nowych rzeczy
  • Mile widziana znajomość branży budowlanej
  • Punktualność - cenimy precyzję i szacunek do czasu

Benefity:

  • Możliwość rozwoju - poznasz każdy aspekt działalności firmy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Multisport
  • Bezpłatny parking
  • Roczna premia uznaniowa

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi