W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
BHP Manager z j. angielskim - branża przemysłowa
Miejsce pracy: SosnowiecDla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży przemysłowej, w związku z dalszym rozwojem grupy klientów, nowymi inwestycjami i rozbudową działu BHP i Ochrony Środowiska poszukujemy Kandydata, który chciałby dołączyć do zespołu i rozpocząć pracę na stanowisku: BHP Manager.
Zakres obowiązków:
- realizacja zadań służby BHP wymienionych w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
- koordynacja i udział w projektach z zakresu BHP,
- monitorowanie i egzekwowanie przestrzegania przez pracowników zakładu obowiązujących przepisów prawa, postanowień wewnętrznych, wymagań korporacyjnych, regulaminów, procedur i instrukcji,
- opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków prac,
- udział w audytach korporacyjnych oraz realizacja i monitorowanie działań po audytowych,
- inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
- wdrażanie korporacyjnych standardów BHP,
- prowadzenie szkoleń wstępnych oraz organizacja i koordynowanie szkoleń okresowych pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także kontrola realizacji tych wniosków,
- ewidencja oraz kontrola nad przeprowadzanymi pomiarami środowiska pracy,
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
- współpraca i wsparcie działu Ochrony Środowiska.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe wykształcenie techniczne i kierunkowe studia podyplomowe,
- doświadczenie na stanowisku Managera ds. BHP zdobyte w środowisku produkcyjnym/przemysłowym,
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną (warunek konieczny),
- dobra znajomość przepisów w zakresie BHP i PPOŻ,
- mile widziane uprawnienia Inspektora PPOŻ,
-praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Korzyści:
- praca w międzynarodowym środowisku przy realizacji ciekawych pod względem technicznym projektów,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych dzięki merytorycznemu wsparciu ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w branży,
- możliwość stałego podnoszenia kompetencji językowych (kursy językowe, anglojęzyczne środowisko pracy),
- praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy produktów oraz odbiorców,
- bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna dla pracowników i członków rodzin, karta Sport, okazjonalne karty podarunkowe )
atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku, kolonie i obozy dla dzieci, wyprawki szkolne, spotkania integracyjne),
- bogaty pakiet szkoleń.