Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm farmaceutycznych i ochrony zdrowia poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Procesu Obsługi Klienta.
W nowej roli będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za wsparcie związane z procesem obsługi klienta wewnętrznego. Do Twoich zadań będzie należało wprowadzanie różnego rodzaju usprawnień związanych z pracą na systemach, przygotowywanie raportów, analizowanie danych oraz zarządzanie nimi w systemie.
Poszukujemy kandydatów posługujących się biegle językiem angielskim — znajomość języka co najmniej na poziomie B2 jest konieczna do wykonywania codziennych obowiązków. Idealny kandydat to osoba bardzo dobrze zorganizowana z analitycznym umysłem, lubiąca pracę zarówno zespołową, jak i indywidualną oraz świetnie odnajdująca się w pracy na wszelkiego rodzaju systemach / aplikacjach. Dużym atutem będzie dobra lub bardzo dobra znajomość takich narzędzi jak: MS Excel, SAP (preferowane moduły: Sales and Distribution / Warehouse and Distribution).
Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na rok, wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia w wysokości od 7000 do 9000 PLN brutto, pakiet benefitów, sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy oraz możliwość pracy hybrydowej. Główna siedziba klienta znajduje się w Poznaniu, ok. 4 dni w miesiącu należy pracować z biura, przez pozostałą część czasu możliwa jest praca zdalna. Rekrutacja również odbywa się drogą on-line.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.