Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Responsibilities:
Oversee and manage the client’s accounts receivable portfolio
Deliver high-quality, customer-focused service
Collaborate with the Credit Control Team to promptly resolve issues and manage escalated items
Develop, negotiate, and implement payment solutions with clients
Evaluate credit management controls and procedures periodically to identify areas for improvement and implement necessary changes
Develop and perform complex reconciliations on customer accounts to ensure accuracy and completeness
Requirements:
3+ years of professional experience in Collections/Account Receivable/Account Payable process or on a similar position
Proficiency in English (minimum B1/B2 level)
Fluent in one of the following languages is a plus: German, French, Dutch, Greek, Hungarian, Italian, Portuguese, Danish, Czech
Strong negotation and communication skills
Proficiency in ERP Systems
What we offer:
Employment based on an employment contract or B2B
Possibility to work in hybrid model
Opportunity to work in an international technology company with a strong market position
ManpowerGroup benefits: medical care, MultiSport card and life insurance
The offer applies to a temporary work.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.