#

Country Franchise Operations Manager

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Country Franchise Operations Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Dla naszego klienta, znanej europejskiej marki w sektorze edukacji językowej dla dzieci, poszukujemy kandydatów na stanowisko Country Franchise Operations Manager.

Dla naszego klienta, znanej europejskiej marki w sektorze edukacji językowej dla dzieci, poszukujemy kandydatów na stanowisko Country Franchise Operations Manager.

Dla naszego klienta, znanej europejskiej marki w sektorze edukacji językowej dla dzieci, poszukujemy kandydatów na stanowisko Country Franchise Operations Manager.

MISJA:

· zapewnienie efektywnej administracji kadrowo-księgowej,

· wspieranie działań handlowych,

· realizacja inicjatyw strategicznych w celu optymalizacji wyników oraz wspieranie zrównoważonego rozwoju.

GŁÓWNE OBSZARY I ZADANIA

Administracja HR i relacje pracownicze:

· zapewnienie zgodności działania firmy z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami,

· opracowanie, wdrożenie i egzekwowanie polityki organizacji,

· zarządzanie procesami kadrowymi, od rekrutacji do zakończenia umowy, zapewniając prawidłowe zarządzanie płacami oraz aktualność niezbędnych dokumentów i akt,

· doradztwo i wsparcie dla pracowników,

· zarządzanie ryzykiem.

Administracja księgowa i zarządzanie zewnętrznymi dostawcami:

* zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawcami usług, zapewnienie zgodności z obowiązującymi standardami i wymaganiami,

* weryfikacja poprawności kodowania faktur i uzgadnianie różnic między kontami klientów a księgowością,

* wystawianie, wysyłanie i archiwizowanie faktur oraz weryfikacja wprowadzonych danych w systemie.

* kontrola i monitorowanie kosztów operacyjnych działalności.

Wsparcie operacji handlowych:

* wsparcie działań handlowych firmy oraz rozwijanie placówek w podległym terenie,

* analiza ilościowa i jakościowa szkół znajdujących się pod opieką (wyniki, raporty, działania), identyfikacja obszarów wymagających poprawy oraz inicjowanie niezbędnych procesów oraz działań w celu osiągnięcia efektów,

* koordynacja i zapewnienie realizacji działań handlowych oraz weryfikacja wdrożenia planu marketingowego.

* monitorowanie i kontrola placówek, zapewnienie wdrożenia pełnego modelu franczyzy,

* pomiar i analiza wydajności operacyjnej, raportów, wskaźników KPI w celu oceny wyników operacyjnych.

Zapewnienie zrównoważonego rozwoju:

* Monitorowanie i kontrola umów przez cały czas ich obowiązywania.

* Wsparcie operacji związanych z otwieraniem nowych placówek i rozszerzaniem działalności.

WYMAGANIA:

· wykształcenie wyższe,

· min. 2 doświadczenia o podobnym zakresie obowiązków, szczególnie operacyjnych przy wprowadzaniu modelu franczyzowego nowej marki na rynek polski,

· znajomość języków: polski jako język ojczysty, angielski - poziom min. B2,

· pakiet MS Office,

· doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną strukturą placówek,

· zorientowanie na wyniki,

· bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne,

· dostępność do podróży służbowych, głównie w Polsce.

W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz" i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.

Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search

· wykształcenie wyższe,

· min. 2 doświadczenia o podobnym zakresie obowiązków, szczególnie operacyjnych przy wprowadzaniu modelu franczyzowego nowej marki na rynek polski,

· znajomość języków: polski jako język ojczysty, angielski - poziom min. B2,

· pakiet MS Office,

· doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną strukturą placówek,

· zorientowanie na wyniki,

· bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne,

· dostępność do podróży służbowych, głównie w Polsce.

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi