Opis stanowiska pracy
Customer Journey Analyst
Kraków
NR REF.: 1188957
Federal Express Corporation (FedEx Express) is the world39s largest express transportation company. FedEx Express39 global transportation network ensures fast, reliable delivery of documents, packages, and shipments around the world.
Responsibilities:
- Analyze, and interpret data on customer interactions from various data sources and dashboards to provide a 360˚ view of the customer across key journeys and provide actionable recommendations to improve customer experience and drive business growth.
- Work with Customer Experience Design team to design optimal customer journeys by providing insightful data points and analytics on current experience and optimization opportunities.
- Monitor impact and effectiveness of initiatives to improve the customer experience.
- Partner with internal teams such as Customer Experience Design to enable a cohesive and seamless customer experience as well as data analytics teams across the organization to understand data and exchange insights and best practices.
What you39ll need to succeed:
- University education or equivalent experience
- Minimum 2 years39 experience holding an analytical or business intelligence role
- Fluent English (spoken and written)
- Strong analytical skills with experience using tools such as PowerBI, SQL, Adobe Analytics, Databricks or customer experience platforms to gather and interpret data
- A detail-oriented and solution - driven approach to combine quantitative data sources
- Excellent interpersonal skills, with proven ability to work effectively with diverse teams across the organization
- Ability to turn complex data into easy- to-understand insights and effectively communicate these findings to key stakeholders
What you39ll get in return
- Employment contract
- Great working atmosphere
- An extensive benefit package (private medical care, life insurance, sport card, meal vouchers)
- Opportunities supported by organization for personal and professional development
- Occasional gift cards
- Tuition assistance
- Employment Assistance Program
What you need to do now
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media