Opis stanowiska pracy
Customer Journey Analyst
Kraków
NR REF.: 1188957
Federal Express Corporation (FedEx Express) is the world39s largest express transportation company. FedEx Express39 global transportation network ensures fast, reliable delivery of documents, packages, and shipments around the world.
Responsibilities:
- Analyze, and interpret data on customer interactions from various data sources and dashboards to provide a 360˚ view of the customer across key journeys and provide actionable recommendations to improve customer experience and drive business growth.
- Work with Customer Experience Design team to design optimal customer journeys by providing insightful data points and analytics on current experience and optimization opportunities.
- Monitor impact and effectiveness of initiatives to improve the customer experience.
- Partner with internal teams such as Customer Experience Design to enable a cohesive and seamless customer experience as well as data analytics teams across the organization to understand data and exchange insights and best practices.
What you39ll need to succeed:
- University education or equivalent experience
- Minimum 2 years39 experience holding an analytical or business intelligence role
- Fluent English (spoken and written)
- Strong analytical skills with experience using tools such as PowerBI, SQL, Adobe Analytics, Databricks or customer experience platforms to gather and interpret data
- A detail-oriented and solution - driven approach to combine quantitative data sources
- Excellent interpersonal skills, with proven ability to work effectively with diverse teams across the organization
- Ability to turn complex data into easy- to-understand insights and effectively communicate these findings to key stakeholders
What you39ll get in return
- Employment contract
- Great working atmosphere
- An extensive benefit package (private medical care, life insurance, sport card, meal vouchers)
- Opportunities supported by organization for personal and professional development
- Occasional gift cards
- Tuition assistance
- Employment Assistance Program
What you need to do now
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media